שתף קטע נבחר
 

סובארו לבורג בישראל. המחיר: 175 אלף שקל

סובארו משיקה בישראל את הלבורג, סטיישן ספורטיבית משפחתית שנועדה להציע אלטרנטיבה למשפחתיות גדולות ורכבי פנאי קומפקטיים

סמל"ת, יבואנית סובארו, משיקה את הלבורג (LEVORG), גרסת סטיישן לאימפרזה החולקת רכיבים עם ה-WRX הספורטיבית. ללבורג אורך של 469 ס"מ, רוחב של 178 ס"מ וגובה של 149 ס"מ. בכך היא ארוכה בס"מ בודד, רחבה בארבעה וגבוהה ב-2.5 ס"מ מאימפרזה סדאן. בסיס הגלגלים (265 ס"מ) דומה-עד-זהה, וקצר ממרבית המשפחתיות המודרניות. גם תא המטען צנוע ביחס למקובל בדגמי סטיישן - 486 ליטר בלבד.

מבחינה חיצונית נרית הלבורג כגרסה קרבית למשפחתית המוכרת, בעיקר תודות לפגוש קדמי אגרסיבי, פתחי קירור גדולים כולל כונס דרמטי על מכסה המנוע, צמד מפלטים וחישוקי "18 קלים. לדברי סובארו, תא הנוסעים עושה שימוש בחומרים איכותיים ביחס לאימפרזה הרגילה, ומציע מושבים קדמיים עם תמיכה צדית עדיפה.

 

ברשימת האבזור מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל "7, חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים מפוצלת ובלם חניה חשמלי. יש שבע כריות אוויר אמנם, אבל למרות תג המחיר, הלבורג לא מציעה אף אחת ממערכות הבטיחות המתקדמות שמוצעות עם הדגם בחו"ל, למשל גרסתה האחרונה של ה-EyeSight שהציגה היצרנית עוד ב-2010.

הלבורג מצוידת במנוע טורבו החדש של סובארו בנפח 1.6 ליטר שמפיק 170 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה כפולה-קבועה (ביחס של 40/60 לטובות הגלגלים הקדמיים). אלו מאפשרים האצה תוך 8.9 שניות ל-100 קמ"ש בדרך ל-210 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 13.5 ק"מ לליטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים