כך נראה קמפיין הגאווה של משרד התיירות בחו"ל
החלטת משרד התיירות להשעות את תקציב קמפיין מצעד הגאווה בעולם הגיעה יום לאחר עליית הקדימונים לקמפיין בלונדון ובמקומות נוספים בעולם. השלטים יוחלפו ולא יזמינו למצעד עצמו ואתר יעודי לעניין ירד מהאוויר. איך נראה הקמפיין? קצת מפחיד
קמפיין משרד התיירות לעידוד הגעת תיירים גאים למצעד הגאווה 2016 בישראל הושעה אתמול, לאחר המחאה הגדולה בקרב ארגוני הקהילה בישראל והאיום לבטל את מצעד הגאווה אם לא יושוו תקציבי פעילות המשרד בחו"ל (11 מיליון שקל) לתקציבים עבור הקהילה המקומית.
כעת נחשף כיצד אמור היה להיראות הקמפיין בעולם, שכן בתזמון מצער משהו, ממש אתמול (ב') עלה טיזר (קדימון) הקמפיין בלונדון, ברלין ובערים נוספות. במרכז הקמפיין נבחר הסלוגן המבעית משהו - "תארו לכם את לונדון ללא גייז". בעוד מספר ימים אמור היה להיות מוחלף השילוט המדובר בשילוט "תשובה" לטיזר, שמספר למעשה על היעדרותם של הגייז מלונדון ומערים נוספות, שכן כולם - במצעד הגאווה בתל אביב.
ל-ynet נודע כי בעקבות השעיית תקציב קמפיין מצעד הגאווה של משרד התיירות, השלטים ברחבי העולם לא יוסרו, אך שלטי ה"תשובה" לטיזרים יוחלפו ככל הנראה בכאלה המעודדים תיירות גאה לישראל - אך לא ספציפית למצעד הגאווה. כמו כן, אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק שעלו לאוויר השבוע בשם "World Witout Gays" - "עולם ללא גייז" - שככל הנראה היו קשורים בקמפיין - הוסרו.
גורמים המקורבים למשרד אמרו אתמול ל-ynet כי משרד התיירות לא יקדם את הגעת התיירים הגאים למצעד בישראל, ולא יתמוך בו, מהחשש כי זה "יהפוך מאירוע בעל אופי תיירותי למפגן פוליטי נגד המדינה".