פולקסוואגן אמרוק מתעדכן - יותר בכוח, פחות כסף
פולקסווגן מעדכנת את האמרוק עם מנוע V6 חדש - חזק, חסכוני וידידותי לסביבה מקודמו. תג המחיר בישראל עשוי להיות נמוך מבעבר
חטיבת המסחריות של פולקסווגן מעדכנת את האמרוק, הטנדר הוותיק של המותג. ובשונה ממגמת הקטנת נפחי מנועי כלי רכב משפחתיים למשל, את ה-2.0 ליטר הקיים מחליף V6 בנפח 3.0 ליטר ובשלש גרסאות הספק - 163 כ"ס, 204 כ"ס ו-224 כ"ס, ההופכת אותו לחזק בקטגוריה. כבעבר, המנוע ישודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.
פולקסווגן מבטיחה שיפור בנתון צריכת הדלק שיעמוד מעתה על 13.1 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת, בעוד פליטת המזהמים תעמוד על פחות מ-200 גרם CO2 לק"מ (211 גרם בדגם הנוכחי). במקביל, המנוע החדש והכבד יותר עשוי להעלות את משקלו הכולל של הטנדר מעבר לרף 3.5 טון (330 ק"ג יותר מבעבר), עובדה שתאפשר לו ליהנות ממיסוי מופחת - 72% בהשוואה ל-83% כיום. תג המחיר עשוי להפוך כך אטרקטיבי יותר מ-285 אלף השקלים של הדגם הנוכחי, מחיר שמרחיק אותו מהישג ידם של רבים. כושר הגרירה הוא הגבוה בקטגוריה: 3.5 טון, 300 ק"ג יותר מבעבר.
שינויים נוספים נוגעים למערכת היגוי חדשה עם יחס העברה משתנה, ההופכים את ההגה - לטענת פולקסווגן - למדויק מבעבר. בלמי דיסק מאחור מחליפים את בלמי התוף, בעוד הדיסקים מלפנים גדלו. העיצוב עודכן תודות לסבכה קדמית בולטת יותר, פגוש קדמי עם בפתחי אוורור גדולים, יחידות תאורה שונות וחישוקים קלים אופציונאליים בקוטר "20.