שתף קטע נבחר

 

מלחמת הפתקיות של ניו יורק

הכול התחיל מ"היי" תמים מפתקים צהובים על חלון משרד פרסום במנהטן. לפחות שבע חברות בשני בניינים סמוכים פתחו בקרב מרהיב של מסרים וציורים יצירתיים, שכוללים גיבורי על, כוסות יין והצעות נישואים. צפו בתמונות

 

 

צפו: מלחמת הפתקיות בלב מנהטן

צפו: מלחמת הפתקיות בלב מנהטן

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

סימפסונים במקום רובים: חברות פרסום מתחרות בלב מנהטן העלו בימים האחרונים את רף התחרות ביניהן – ופתחו במלחמה של ממש: מלחמת הפתקיות הדביקות (הידועות גם כ"פוסט איט"). בשלב זה שבע חברות לפחות בשני בניינים סמוכים בשכונת טרייבקה שותפות למלחמה, הכוללת מפגן מרהיב וצבעוני של שלל תמונות ומסרים על גבי חלונות המשרדים.

 

יריית הפתיחה שוגרה על ידי עובד בחברת Horizon Media לפני כשבוע, כך סיפרו ל"ניו יורק פוסט", שהחליט לכתוב את המילה "היי" התמימה בעזרת פתקיות צהובות על חלון המשרד. קייטי מקארתי מחברת Havas Media שבבניין ממול הייתה הראשונה שירתה בחזרה. "כתבתי 'מה קורה', ואז אנשים התחילו לכתוב מסרים – וכל העניין פשוט נהיה ענק", סיפרה מקארתי לעיתון.

 (צילום: טוויטר, Stepen M. Ruiz@) (צילום: טוויטר, Stepen M. Ruiz@)
(צילום: טוויטר, Stepen M. Ruiz@)
 (צילום: טוויטר, kBostley@) (צילום: טוויטר, kBostley@)
(צילום: טוויטר, kBostley@)
 (צילום: טוויטר, ELWegener@) (צילום: טוויטר, ELWegener@)
(צילום: טוויטר, ELWegener@)
 (צילום: טוויטר, landarchbold@) (צילום: טוויטר, landarchbold@)
(צילום: טוויטר, landarchbold@)
 (צילום: טוויטר, C5_Martins@) (צילום: טוויטר, C5_Martins@)
(צילום: טוויטר, C5_Martins@)
 (צילום: טוויטר, PrintDirtCheap@) (צילום: טוויטר, PrintDirtCheap@)
(צילום: טוויטר, PrintDirtCheap@)
 (צילום: טוויטר. canpaignliveUS@) (צילום: טוויטר. canpaignliveUS@)
(צילום: טוויטר. canpaignliveUS@)
 (צילום: טוויטר, Adweek@) (צילום: טוויטר, Adweek@)
(צילום: טוויטר, Adweek@)
 

 (צילום: טוויטר, havasWWBUD@) (צילום: טוויטר, havasWWBUD@)
(צילום: טוויטר, havasWWBUD@)
 (צילום: טוויטר, benjibou@) (צילום: טוויטר, benjibou@)
(צילום: טוויטר, benjibou@)

המסרים הקצרים הפכו במהרה לקרב יצירתי של אמנות פתקיות על חלונות, ועוד חברות פרסום בבניינים הצטרפו לחגיגה. המסרים בין החברות המשיכו להתפתח: "אתם משלמים טוב יותר?", נכתב על אחד החלונות. "תשלחו תמונות עירום!" ביקשו ממשרד אחד. "התינשאי לי?", כתב רומנטיקן. "אם אתם קוראים את זה – זה כבר מאוחר מדי", כתבו בהודעה מפחידה במיוחד באחד המשרדים.

 

אתמול (ג') המלחמה כבר ממש עלתה מדרגה, ולצד המסרים כבר החלו להופיע מפגנים אומנותיים של ממש, כמו למשל פתקיות צבעוניות בצורת הסימפסונים, כוסות יין, נופים וגיבורי על. אמן אחד סיפר לכלי תקשורת בניו יורק כי הוא בזבז את כל שעת הצהריים שלו על הרכבת ציור חלון מרהיב בעזרת 1,700 פתקיות דביקות. מובן שגם בטוויטר חוגגים ואפשר למצוא תמונות רבות של הקרב היצירתי תחת ההאשטג #postitwars.

 

"אין ספק שזה אתגר להישאר בראש ולהשיב אש, אבל זה כל כך כיף. כולם כל כך נלהבים ונרגשים", סיפרה מקארתי ל"ניו יורק פוסט". בשלב זה הכריזו כל המעורבים במלחמת הפתקיות על תיקו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טוויטר, Stepen M. Ruiz@
ובחלון, פתאום עולה הסימפסון
צילום: טוויטר, Stepen M. Ruiz@
מומלצים