צפו ברכב החדש של הכוחות המיוחדים בארה"ב
פולריס MRZR, הגרסה הצבאית לרכב השטח הפופולארי בישראל, יוביל את צבא ארה"ב בתרגיל רחב היקף שייערך בחודש הבא
פולריס MRZR, הגרסה הצבאית לרכב השטח SBS (ר"ת Side By Side) הפופולארי בישראל, נרכש לאחרונה על-ידי החטיבה המוטסת ה-82 של צבא ארה"ב, ויערוך טבילת אש בתרגיל משותף עם נאט"ו. בתרגיל ייקחו חלק כ-10 רכבי סיוע שיוצנחו ממטוס C17 גלובמאסטר יחד עם 600 חיילים.
ה-RZR בגרסתו הצבאית משמש ככלי רכב מסייע לכוחות חי"ר, נוסע בצמוד להם ומיועד לנשיאת ציוד כבד או לפינוי פצועים בתנאי שטח קשים. הוא מבוסס על ה-900S המוכר לנו וכמותו מוצע בגרסה קצרה עם שני מקומות ישיבה או ארוכה שמסוגלת להסיע עד שישה חיילים על ציודם, או שני נוסעים וצמד אלונקות. הוא מצויד במנוע 875 סמ"ק המספק 88 כ"ס, 13 יותר מהגרסה האזרחית. בעתיד הלא רחוק תצטרף להיצע גם גרסת טורבו-דיזל שתציע מומנט גבוה יותר ובעיקר טווח נסיעה מוגדל משמעותית.
תיבת ההילוכים (וריאטור) ומערכת ההינע (כפולה) חוזקו כדי להקנות שרידות גם בעומסים גבוהים, בשטח קשה ומשקל גבוה, שכן הגרסה הקצרה מאפשרת העמסת 453.6 ק"ג (118 ק"ג יותר מהגרסה האזרחית) ו-680.4 ק"ג בארוכה (272 ק"ג יותר מהגרסה האזרחית). עוד ברשימת השינויים - מיגון מסיבי לתחתית, התקנים ייחודיים לציוד ופירוק מהיר לכלוב הבטיחות על מנת לאפשר הטסה במסוק-מטוס V22 אוספריי.
בצה"ל משרתת הגרסה הצבאית הקודמת של פולריס על בסיס הריינג'ר ה-MVRS 700 תחת השם "סבל חי"ר". הם נכנסו לשירות ב-2008 והחליפו טרקטורני הונדה פורטרקאס 300 (יאגי). טבילת האש הראשונה שלהם הייתה מספר שבועות לאחר שנחתו כאן, במבצע עופרת יצוקה, יחד עם היחידות המיוחדות של צה"ל. בצוק איתן כבר פעלו בצורה רחבה יותר ועסקו בעיקר בפינוי פצועים בשטח החולי של עזה שהקשה על עבירות כלי רכב ממוגנים.