שתף קטע נבחר
 

רנו גרנד סניק חדש - אצלנו ב-2017

עם עיצוב דינמי מבעבר, תא נוסעים מרווח ומאובזר ומערכות בטיחות מתקדמות, ינסה רנו גרנד סניק להחזיר לקוחות מקטגוריית הפנאי. לישראל יגיע במהלך השנה הבאה

רנו חושפת את הגרנד סניק, גרסה מוארכת לדור הרביעי של הסניק. מייסד קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים שזכה בעבר לפופולאריות רבה, סובל בשנים האחרונות מנדידת לקוחות לרכבי פנאי. זו ללא ספק הסיבה למראה נוכח יותר של הדגם החדש, עם עיצוב כמעט-ספורטיבי. בקרסו, יבואנית רנו לישראל, אומרים כי הגרנד סניק יגיע באמצע שנה הבאה, אך עוד לא ברור עם איזה מנועים, גרסאות אבזור ומחירים.

הגרנד סניק מבוסס על הפלטפורמה המודולארית של קונצרן רנו וניסאן, ובהשוואה לדגם היוצא הוא ארוך ב-6 ס"מ (463.5 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (186.5 ס"מ) וגבוה ב-1 ס"מ (165.5 ס"מ). בסיס הגלגלים, 280.5 ס"מ התארך ב-3.5 ס"מ ומאפשר מרווח גדול לנוסעים ותא המטען מכיל כעת 233 ליטר (25+) כשכל המושבים בשימוש.

 

תא הנוסעים יציע כבעבר שבעה מקומות ישיבה ויציג לוח מחוונים דיגיטאלי עם תצוגה עילית, מסך מגע ענק בגודל "8.7 ומערכת שמע איכותית של BOSE. אבזור הבטיחות מתקדם וכולל בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התראה על עצמים בשטחים מתים וזיהוי תמרורים.

בהיצע המנועים 1.5 טורבו-דיזל עם 110 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו-דיזל בשתי רמות הספק - 130 כ"ס או 160 כ"ס - וטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר בשתי גרסאות: 115 ו-130 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית או כפולת-מצמד עם 6 או 7 הילוכים בהתאם למנוע. בנוסף מוצעת גם יחידת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע דיזל למנוע חשמלי ומפיקה 110 כ"ס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים