פסגות רוכשת 20% מחברת ההלוואות בלנדר
בית ההשקעות הודיע כי ירכוש 20% מחברת ההשקעות החברתיות בלנדר, בכוונה להתרחב לתחום האשראי הצרכני. הצדדים לא דיווחו על סכום ההשקעה
בית ההשקעות פסגות וחברת בלנדר, פלטפורמת ההלוואות בין אנשים, סיכמו על עסקה במסגרתה ירכוש פסגות כ-20% מפעילותה של בלנדר ישראל. כחלק מההסכם, יצרף פסגות נציג מטעמו לדירקטוריון החברה. קיום העסקה מותנה באישורים רגולטוריים.
כתבות נוספות בערוץ הכלכלה
העסקה מהווה צעד אסטרטגי עבור פסגות שהכריז בעבר על כוונתו להיכנס לתחום האשראי הצרכני. ההשקעה בבלנדר מאפשרת לבית ההשקעות לבצע את המהלך באופן מהיר באמצעות השקעה בפלטפורמה קיימת. צעד זה מגוון את מקורות הרווח של פסגות ומרחיב את מגוון השירותים שהוא מציע ללקוחותיו.
מטעם בית ההשקעות נמסר כי העסקה נעשתה "לאחר בחינה מעמיקה ומקיפה של התחום, בזכות הטכנולוגיה הייחודית של בלנדר המאפשרת בדיקה קפדנית ויסודית של כל הלווים". הטכנולוגיה של בלנדר מבצעת התאמה מקסימלית בין בקשות הלווים לבין ציפיותיהם של נותני ההלוואה ומבוססת על אלגוריתמים מתמטיים.
חגי בדש, מנכ"ל פסגות אמר: "בשנים האחרונות לאור כניסת הגופים המוסדיים לתחום האשראי העסקי אנו עדים לתחרותיות גוברת וירידה במרווחים. זאת לעומת שוק האשראי הצרכני אשר נשלט באופן דומיננטי ע"י הבנקים ומרווחי האשראי בו נותרו גבוהים. בתי ההשקעות הם מחוללי התחרות בתעשייה הפיננסית ויכולים להביא לבשורה צרכנית אמיתית גם בתחום זה. השילוב בין פסגות, בית ההשקעות הגדול בישראל, לבין הטכנולוגיה המובילה של בלנדר הוא צעד אסטרטגי נוסף לשיפור מצבו של הצרכן."
ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר הוסיף: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פסגות, זהו צעד נוסף למיצובה של בלנדר כחוד החנית בתחום האשראי הצרכני בישראל. הטכנולוגיה שפיתחנו מגשרת ופותרת בעיה של היעדר מידע על לווים בישראל, ובפסגות זיהו את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיה ובבלנדר עצמה. אנו מציעים פתרון מהיר, אטרקטיבי וטכנולוגי המהווה אלטרנטיבה אמיתית לאשראי היקר הניתן על ידי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי".
גל אביב. ממייסדי בלנדר
מומלצים