שתף קטע נבחר

שטפו ת'עיניים: מחלקת עסקים חדשה ביונייטד

חברת התעופה יונייטד חשפה את "פולאריס", מחלקת העסקים החדשה שתופעל בעתיד גם בקווי החברה מישראל לניו יורק וסן פרנסיסקו. בפינוקים: "סוויטה אישית", שלט "נא לא להפריע", מצעים יוקרתיים ושלל יינות. וגם: טרקליני החברה ברחבי העולם משתפצים והופכים למיני-מלונות. כמה יעלה לכם התענוג הזה?

מחלקת "POLARIS" ביונייטד    (צילום: UNITED)

מחלקת "POLARIS" ביונייטד    (צילום: UNITED)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

חברת התעופה האמריקאית United משדרגת את מחלקת העסקים, שתיקרא מעתה "פולאריס" ("Polaris") על שם כוכב הצפון. המחלקה החדשה שתיכנס לפעילות ב-1 בדצמבר תופעל בסמוך למועד ההשקה גם על קו הטיסות לישראל ובכלל בקווי החברה הבינלאומיים. בכך, ממשיכה החברה לנסות ולהדביק את השדרוגים המוצעים בחברות התעופה המתחרות, לרבות אלה מהאמירויות - קטאר, אמירייטס ואיתיחאד.

ברוכים הבאים. המחלקה החדשה (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
ברוכים הבאים. המחלקה החדשה(צילום: UNITED)

במרכז השדרוג המחלקתי נמצאת חווית השינה עבור נוסעי מחלקת העסקים. מושבי המחלקה ההופכים כל אחד למיטה שטוחה (180 מעלות) באורך שכל כשני מטרים, ומאפשרים גישה ישירה למעבר, עוצבו ויוצרו במסגרת שיתופי פעולה עם גורמים מתקדמים בתחום. המתחם האישי של כל נוסע עוצב כ"סוויטה אישית" שתכלול שלט "נא לא להפריע", תאורת אווירה, תמיכה בפלג גוף תחתון, איזורי אחסון, משטחים נפרדים לארוחה או עבודה ומערכת בידור עם מסך HD בגודל 16".

המתחם האישי (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
המתחם האישי(צילום: UNITED)

מוצרי השינה במטוסים ייוצרו על ידי חנות היוקרה Saks Fifth Avenue ויכללו מצעים, שמיכות וכריות בגדלים שונים, נעלי בית ואפילו פיג'מות מעוצבות בטיסות ארוכות במיוחד (מעל 12 שעות). ערכות השירות החדשות יכללו בין השאר מסיכות עיניים חדשניות ומוצרים נוספים. גם בתחום ההסעדה החברה תתחדש ואף תשים דגש על מבחר יינות.

מיטות ב-180 מעלות ומצעים יוקרתיים (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
מיטות ב-180 מעלות ומצעים יוקרתיים(צילום: UNITED)

הטיסה במחלקת היוקרה המתחדשת, מבטיחים בחברת התעופה, לא תעלה יותר מאשר מחירה הנוכחי המוכר לאנשי העסקים. המחירים נכון להיום עומדים על 2,183$ לניו יורק ו-3,700$ לסן פרנסיסקו. המחירים אינם כוללים מיסי נמל והיטלים נוספים.

ושלל הפינוקים לנוסעים (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
ושלל הפינוקים לנוסעים(צילום: UNITED)

חדשות מהטרקלין

במקביל להשקת מחלקת העסקים החדשה ישודרגו טרקליני העסקים של החברה במספר שדות תעופה בעולם, שאף הם ייקראו "פולאריס" ויהיו מעין מלונות בוטיק. בטרקלינים בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, יוסטון, ניוארק בניו יורק, דאלאס בוושינגטון, נריטה בטוקיו וכן בהונג קונג ובשדה הית'רו בלונדון יוצעו מיטות פרטיות, מקלחות וארוחות גורמה חמות מלוות במגוון משקאות אלכוהוליים ומשקאות קלים.

גישה ישירה למעברים (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
גישה ישירה למעברים(צילום: UNITED)

"יונייטד 'פולאריס' תשנה את חוקי המשחק בנסיעות עסקים בינלאומיות", מסביר אוסקר מוניוז, נשיא ומנכ"ל החברה. "החוויה החדשה מדגישה את הרוח החדשה של יונייטד ואת החדשנות, ההתרגשות והתנופה התפעולית הניכרות בחברה".

ה"מיני חדרים" בטרקליני העסקים של החברה (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
ה"מיני חדרים" בטרקליני העסקים של החברה(צילום: UNITED)

שדרוג הטרקלין - שגם הוא ייקרא "פולאריס" (צילום: UNITED) (צילום: UNITED)
שדרוג הטרקלין - שגם הוא ייקרא "פולאריס"(צילום: UNITED)
 

כאמור, השירות במטוסים יחל לפעול בדצמבר, אך עדיין לא ברור אם כך יהיה גם בטיסות לישראל אותן מפעילה החברה מסן פרנסיסקו ומניו יורק. אם לא יופעל בתחילת דצמבר, אומרים ביונייטד כי זמן קצר לאחר מכן - גם הנוסעים מישראל יוכלו ליהנות מ"פולאריס".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים