רנו אלסקן - טנדר ראשון לרנו
רנו מציגה טנדר ראשון בתולדותיה שיבוסס על ניסאן נאברה. עם עיצוב ייחודי, יחידות הנעה מודרניות ומערך מתלים שונה מהמקובל
רנו חושפת את האלסקן, טנדר ראשון בתולדותיה שיבוסס על ניסאן נאברה. אחיו היפני צפוי אגב להוות בסיס לטנדר העתידי של מרצדס, וינחת בארץ לקראת סוף השנה, כך נמסר מקרסו יבואנית רנו וניסאן. בקרסו טרם הוחלט האם גם הטנדר של רנו יעשה עליה.
גרסת הייצור של האלסקן דומה למדי לרכב התצוגה שחשפה רנו לפני שנה. בשונה מהמקובל מרכבי הקטגוריה, עיצוב הטנדר מודרני ובעל חזות שרירית בזכות פנסים קדמיים משולבים לד, סבכה קדמית גדולה, מכסה מנוע גבוה עם "תפיחות כוח", בתי גלגלים מודגשים וצמד פסי גגון מסיביים. גם תא הנוסעים מודרני יחסית לטנדרים, עם מסך מגע בגודל "7 בקונסולה המרכזית, צד דיגיטאלי בגודל "5 בלוח המחוונים ואבזור עשיר כמו מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים, מצלמה היקפית ומפתח חכם.
האלסקן מתבסס כאמור על הנבארה ובעל שלדת סולם קשיחה עם מיתלים נפרדים בתצורת עצמות עצה כפולות מלפנים, ושילוב נדיר בקטגוריה של סרן חי עם קפיצי סליל מאחור, האמור לשפר את נוחות הנסיעה בהשוואה לקפיצי עלים במרבית הטנדרים. בחרטום מוצב מנוע טווין-טורבו דיזל בנפח 2.3 ליטר בשתי רמות הספק; 160 כ"ס או 190 כ"ס, ובשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים אוטומטית, והנעה אחורית או כפולה (לא קבועה) עם הילוך כוח.
יכולת השטח מגובה במרווח גחון נדיב של 23 ס"מ, בבקרת ירידה במורד ובאופציה לנעילת דיפרנציאל אחורית. כמו-כן מסרה רנו שיכולת הגרירה, בדומה לנאברה, תהיה הטובה בקבוצה ועומדת על 3.5 טון, 300 ק"ג יותר מטויוטה היילקס הנוכחי.