שתף קטע נבחר

 

פייסבוק צינזרה קמפיין של SessMe

מפתחי האפליקציה, שרצו לפרסם קמפיין עם שיר אלמליח, אומרים: "מדובר באבסורד שקמפיין שמעודד שימוש בטוח ברשתות החברתיות ייפסל על סמך זה שהדוגמנית לבושה בביקיני"

באפליקציית המסרים SessMe טוענים כי פייסבוק לא אישרה לפרסם קמפיין בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, בטענה כי הסרטון פרובוקטיבי. ב-SessMe אמרו כי התגובה שקיבלו הייתה: "פייסבוק אינם מאשרים הצגת דמויות בתנוחות מפתות ומוחצנות, או תמונות המראות עירום או מחשוף, גם אם זה מוצג למטרות חינוכיות או אמנותיות".

 

 הסרטון של SessME

שיר אלמליח בסרטון של SessMe

שיר אלמליח בסרטון של SessMe

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עופר בן דוד וחיים סער, מנכ"לים משותפים של חברת YouMe שפיתחה את אפליקציית SessMe, אמרו: "רק היום התבשרנו על תביעת ענק על סך מיליארד דולר אשר מגיש ארגון 'שורת הדין' נגד פייסבוק, על כך שהיא מאפשרת לקבוצות מיליטנטיות כמו חמאס, להפיץ את תכניה ולגייס תומכים. כך שפייסבוק מתירים ומאפשרים הסתה והן שידור סרטים אלימים בשידורים חיים". הם הזכירו את המקרה של פעיל דאעש, שרצח בצרפת קצין משטרה ובת זוגו והתלבט בשידור חי אם עליו לרצוח את בנם בן השלוש.

 

בן דוד וסער הוסיפו: "מן הראוי שפייסבוק יגדירו בצורה מדויקת מהו תוכן פוגעני או חושפני מבחינתם. הרי מדובר באבסורד שקמפיין שמעודד שימוש בטוח ברשתות החברתיות ייפסל על סמך זה שהדוגמנית לבושה בביקיני, כשמהצד השני תכני סנאף של פעילי טרור ותכנים אחרים כהתעללות בבעלי חיים, מועלים לרשת הפייסבוק על בסיס יומי ובאין מפריע למתעללים ולמפיצי הסרטונים".

 

 (מתוך הקמפיין) (מתוך הקמפיין)
(מתוך הקמפיין)

 

בסרטון הקמפיין של Sessme ,נראית אלמליח , דוגמנית במצליחה ופעילה ברשתות החברתיות בעלת מאות אלפי עוקבים בחוף הים כשהיא מדגימה את צילום הסלפי המושלם . אלמליח ממליצה לצופים: "רק SessMe תעדכן אתכם אם מי שקיבל את התמונה העביר אותה הלאה ותאפשר לכם למחוק אותה גם מהטלפון שלו וגם מהטלפונים של כל מי שקיבל את התמונה ממנו".

 

SessMe הינה אפליקצייה בפיתוח ישראלי,שהושקה באוקטובר 2015,וזמינה בחינם וב-16 שפות להורדה למכשירי IOS ו- Android, מציעה מספר פיצ'רים בלעדיים, כמו אפשרות למחוק כל סוג של הודעה לפני או אחרי שנקראה, גם אם הופצה בתפוצה רחבה, התרעה על חומר פוגעני ולא ראוי שמועבר, אפשרות לערוך שיחות אישיות ללא יכולת העברת תכנים, הצפנת שיחות שלמות באמצעות סיסמה ופיקסול תמונות לצורך הסתרתן.

 

מפייסבוק לא נמסרה תגובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקמפיין
שיר אלמליח בקמפיין
מתוך הקמפיין
מומלצים