שתף קטע נבחר

פייפאל משיקה אתר ליצואנים ישראלים

החברה משיקה את PayPal PassPort - פלטפורמה אינטרנטית חינמית שתסייע לעסקים בישראל להגדיל את פוטנציאל המכירות ברחבי העולם. האתר מציע לעסקים מדריכים שימושיים ומידע על הרגלי הקנייה באתרים בינלאומיים בקרב צרכנים הנוהגים לקנות אונליין

איפה אין סיכוי שיקנו מכם ציוד וביגוד יד שניה, באיזו מדינה מוכנים לשלם הרבה על מותגים מחו"ל ואיפה דווקא תיקי מעצבים יד שנייה יהיו להיט? פייפאל השיקה השבוע את פלטפורמת PayPal PassPort בעברית - אתר חינמי, המיועד לבעלי עסקים המעוניינים להרחיב את פעילות הסחר האלקטרוני לזירה הגלובלית

 

בכנס שנערך במכון היצוא, בהשתפות עשרות יצואנים ישראלים, הושק השבוע האתר המבוסס על מחקר בינלאומי שנערך מדי שנה עבור PayPal על ידי מכון Ipsos. המחקר כולל כ-23,000 נשאלים מ-29 מדינות, מתעדכן מדי שנה ומציע לעסקים מדריכים שימושיים, ומידע על הרגלי הקנייה באתרים בינלאומיים בקרב צרכנים הנוהגים לקנות ברשת.

 (צילום: Paypal.com) (צילום: Paypal.com)
(צילום: Paypal.com)

 

המחקר מדגיש קטגוריות מבוקשות בקרב צרכנים אלו, יעדים פופולאריים בקרב הצרכנים מכל המדינות שהשתתפו במחקר, הגורמים החוסמים/מעודדים קנייה ועוד.

 

מה הסינים לא יקנו דרך האינטרנט?

האתר החדש, מספק מדריך מקיף על הרגלי הקנייה של כל מדינה, מניעים וחסמים לקניות אונליין, סיבות לנטישת עגלת הקניות ומגמות חמות בעולם המסחר האינטרנטי. בנוסף, האתר מספק מידע על עלויות שילוח, לוגיסטיקה והובלה, ונהלי מכס ומיסים.

 

מליסה אומיילי, מנהלת תחום יזמות מטעם פייפאל העולמית שהגיעה לישראל להשקת האתר, ציינה כי מהמחקר שנערך עבור החברה עלה לדוגמה, כי בתפיסה התרבותית הסינית, לא קונים נעלים וציוד נלווה יד שנייה ולכן אין טעם להציע לסינים סחורה מהסוג הזה. אך לעומת זאת בשונה מהתפיסה המערבית על השוק הסיני, הצרכנים במדינה האסיאתית, לא מחפשים את המחיר הנמוך, אלא את המותג המוכר ובעל השם העולמי והם מוכנים לשלם על כך לא מעט.

 

שוק נוסף ומעניין, הוא לדבריה, השוק הברזילאי, בדגש על שוק האקססוריז לנשים שנהנות לרכוש תיקי מעצבים אבל במחירים נמוכים. לכן עסק שמוכר תיקי מעצבים בעלי שם, יד שניה, יהיה מאוד רווחי בברזיל. דוגמה נוספת הוא השוק האוסטרלי שמחבב מוצרי יד שניה ומהווה יעד ללא מעט עסקים שמוכרים באמצעות האינטרנט.

 

"בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בהיקף העסקים הישראליים הפונים לשווקים בחו"ל באמצעות האינטרנט", אומר אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה בפייפאל. לדבריו, הפנייה לשווקים הבינלאומיים מאפשרת לעסקים הישראליים להגדיל את היקף העסקים והמוניטין מסביב לעולם, ובכך להגדיל את ההכנסות.

 

"אנו יכולים להציע כעת ללקוחותינו העסקיים פילוח מקיף של שווקים מרכזיים ברחבי העולם, תחומי עניין הקורצים לצרכנים ועוד. PayPal PassPort מאפשר לעסקים הישראליים שרוצים לייצא לחו"ל, כלי ראשוני ושימושי היכול לסייע בהבנת השווקים והקהלים אליהם הם פונים".

 

קבלו את עשרת הדברות ליצואנים לשוק המקוון בסין 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים