בלי עשן - האוטובוס יתדלק חשמל בכל תחנה
אוטובוסים חשמליים בעיר ג'נבה שבשוויץ יטענו במשך 15 שניות בכל עצירה בתחנה, בקצב מהיר פי שלושה מזה של טסלה. החסכון: כ-1,000 טון CO2 ביום, בהשוואה לאוטובוס עם מנוע דיזל
העיר ז'נבה שבשוויץ תפעיל בקרוב את האוטובוס החשמלי TOSA, בעל שיטת הטעינה הייחודית. טעינה קצרה של 15 שניות בכל תחנה בה הוא עוצר במהלך הנסיעה ובאמצעות זרוע-טעינה שתתחבר באופן עצמאי, טעינה בקצב בינוני - 3 עד 4 דקות - בתחנות ההתחלה והסוף של הקו, וטעינה ארוכה - מספר שעות - במהלך הלילה.
יש לציין כי באירופה מוכרות מספר שיטות לאספקת חשמל לאוטובוסים בערים גדולות. אחת מהן היא באמצעות חיבור ישיר לקו מתח עליון (בדומה לרכבת), המגביל את יכולת התמרון. האחרת היא בהטענה ארוכה המחייבת מצברים גדולים וכבדים, שתופסים נפח מתא הנוסעים ומסרבלים את הרכב.
הקו בו ינועו 12 האוטובוסים החדשים (23) נע בין שדה התעופה הבינלאומי של ז'נבה לפרבר של העיר (Praille-Acacias-Vernets), ובמהלכו 13 תחנות לטעינה מהירה מ-50 בסך הכל. לדברי החברה, השימוש באוטובוס החשמלי יחסוך כ-1,000 טון פליטת CO2 ליום בהשוואה לאוטובוס בעל מנוע דיזל.