קאדילק XT5 בישראל. המחיר: החל מ-335 אלף שקל
קדילאק XT5, רכב הפנאי של חטיבת היוקרה ב-GM, נחת בישראל עם תג-מחיר התחלתי של 335 אלף שקל ורשימת אבזור עשירה. על הכוונת: רבי המכר האירופאים בקטגוריה
צפו בנהיגה ראשונה בקדילאק XT5
בהשוואה לקודמו, ה-XT5 קצר ב-1.9 ס"מ (481.5 ס"מ), צר ב-0.7 ס"מ (190.3 ס"מ) וגבוה ב-0.6 ס"מ (167.5 ס"מ). השינוי המרכזי הוא בבסיס גלגלים שגדל ב-5 ס"מ (285.7 ס"מ), ויחד עם מושב אחורי הניתן לכיוון מרחק וזווית המסעד, אמור להציע מרווח משופר לנוסעים מאחור. המשקל העצמי נמוך בכ-130 ק"ג. עיצוב הפנים עודכן עם ידית הילוכים בצורת ג'ויסטיק המפנה מקום לתא מתחת לקונסולה המרכזית, עוד בולטים מסך תצוגה צבעוני במרכז לוח המחוונים ומערכת CUE עם מסך מגע בגודל "8.
בתחום יחידת ההנעה יוצע רק מנוע אחד; V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 310 כ"ס ו-37.6 קג"מ, נתונים כמעט זהים לדגם היוצא. החידוש במנוע הוא במערכת לניתוק אספקת הדלק לצמד צילינדרים בעומס נמוך, ומערכת עצור וסע לצמצום צריכת הדלק. תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה (6 הילוכים ב-SRX) מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים בגרסת הבסיס, או לכל הארבעה בגרסה הבכירה. זו האחרונה כוללת גם בורר מצבי נהיגה ובולמי זעזועים אדפטיביים.
הגרסה הבסיסית שתשווק בארץ (335 אלף שקלים) כוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים, מפתח חכם, חלון שמש פנורמי, חיישני גשם וחישוקי "18 קלים. ציוד הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, התראה על התנגשות, על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור וסטייה מנתיב.
הגרסה היוקרתית יותר (395 אלף שקלים) תציע בנוסף בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, קירור למושבים הקדמיים וחימום לאחוריים, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, מערכת שמע של BOSE וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית במצבי חירום וחניה אוטומטית.