פייסבוק בוחנת אפשרות לשילוב פרסומות בשידור החי
על פי הדיווחים, הרשת החברתית תציע למפרסמים משבצת של 15 שניות, שיופיעו באמצע השידור
"פרסומות זה לא קול": הציטוט הזה, מתוך הסרט "הרשת החברתית", הופך בהדרגה למדע בדיוני בכל מה שנוגע לפייסבוק. על פי דיווחים, הרשת החברתית הפופולרית בעולם עומדת להפוך את פונקציית השידור החי שלה לפלטפורמה פרסומית. ההשערה היא שמדובר ברול פרסומת באורך 15 שניות, שיופיע בתום חמש הדקות הראשונות של השידור. הבדיקה מתבצעת כרגע בקרב קבוצה קנה של מפרסמים, שמשתמשים בקמפיינים שכבר רצים ברשת החברתית.
בהנחה והנסיונות יוכתרו כמוצלחים, ייתכן שבקרוב מאד שידורי הלייב שלנו ברשת החברתית ייקטעו על ידי פרסומות, וקשה שלא לחשוב על משמעות הדבר לאור הנסיבות שבגינן פייסבוק לייב עלתה לכותרות בחודש האחרון. במקרים כמו זה של תיעוד אלימות שוטרים בארצות הברית, ובאופן ספציפי - הרצח של פילנדו קסטיל, עוד לא ברור כיצד פייסבוק מתכוננת ליישם את המודל הפרסומי.
על פי הדוח הרבעוני האחרון, בפייסבוק מבקרים 1.3 מיליארד משתמשים ביום. כ-84 אחוזים מהכנסות הפרסום של הרשת החברתית, מגיעים מפרסום בפלטפורמת המובייל. במעמד פרסום הדוח, אמר מארק צוקרברג כי "אנחנו עוברים לעולם שבו הוידאו נמצא בלב השירותים שלנו".