שתף קטע נבחר
 

דו"חות סלקום: 12 אלף הצטרפו לטלוויזיה

חברת הסלולר דיווחה על ירידה של 1.1% בהכנסות שהסתכמו בכמיליארד שקל, הרווח הסתכם ב-44 מיליון שקל, לעומת 12 מיליון ברבעון המקביל

חברת הסלולר סלקום פרסמה היום (יום ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2016. ההכנסות ברבעון ירדו ב-1.1% והסתכמו בכמיליארד שקל. הירידה בהכנסות מיוחסת לירידה של 0.5% בהכנסות משירותים, וכן ירידה של 2.8% בהכנסות מציוד.

 

הרווח הגולמי ברבעון השני של 2016 עלה ב-1.4% והסתכם ב-363 מיליון שקל, זאת בהשוואה ל-358 מיליון שקל ברבעון השני של 2015. בשורה התחתונה, הרווח הנקי של חברת התקשורת זינק פי 2.6 והסתכם ב-44 מיליון שקל, זאת בהשוואה ל-12 מיליון שקל ברבעון במקביל.

 

בשוק הסלולר החברה הציגה גיוס שלילי של 1,000 לקוחות ברבעון האחרון ודיווחה על 2.812 מיליון לקוחות והכנסות של 784 מיליון שקל, ירידה של 3% בהשוואה לרבעון המקביל שנבעה בעיקר מהתחרות האגרסיבית בשוק הסלולר ואיבוד הלקוחות לטובת המתחרות. החברה דיווחה על EBITDA של 181 מיליון שקל, עלייה של 21% בהשוואה לרבעון המקביל בעיקר מגלל קיטון בהוצאות התפעוליות.

 

סלקום לא מדווחת על תוצאות מיזם הטלוויזיה שלה (סלקום TV) בנפרד, אלא מצמידה את הדיווח לתוצאות המגזר הנייח. החברה מדווחת על עלייה בהכנסות של 5% ביחס לרבעון המקביל ל-294 מיליון שקל. החברה רשמה קיטון בשיחות הבינלאומיות אך ההכנסות מהטלוויזיה והאינטרנט קיזזו את הירידה ואף רשמו עלייה. אך עם זאת סלקום דיווחה על ירידה של 15% בEBITDA ל-57 מיליון בהשוואה לרבעון המקביל בעקבות השחיקה ברווחי פעילות האינטרנט והשיחות הבינלאומיות.

 

המיזם גדל על חשבון החברות הותיקות השולטות בשוק (yes ו-HOT) בעקבות הטריפל המוזל שהוא מציע הכולל טלוויזיה, אינטרנט וקו טלפון במחיר של 150 שקל.

 

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, אמר בתגובה "ברבעון הנוכחי המשכנו בקצב גיוס מהיר, ומצבת לקוחות הטלוויזיה גדלה ברבעון בעוד כ-12 אלף בתי אב. נכון לסוף הרבעון, כ-87,000 בתי אב נהנו מסלקום TV. אנו נמשיך להשקיע בסלקום TVעל מנת שתמשיך להיות אלטרנטיבה איכותית ומתקדמת לחברות הטלוויזיה הקיימות, במחיר הטוב ביותר בישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים