קבוצות הספורט המובילות בארה"ב מחפשות את הטכנולוגיות הישראליות
חיישנים לניטור פעילות מתאמנים, יכולות ניתוח וידאו ומהלכי משחק בזמן אמת, יצירת תקשורת בין האוהדים למותג ועוד - משלחת של 13 חברות ישראליות יצאה בחודש שעבר לניו יורק וסן פרנסיסקו במטרה לחשוף בפני קבוצות ספורט, ענקיות בעולם התקשורת ומשקיעים, טכנולוגיות ייחודיות בעולמות הספורט והפרסום
משלחת חברות ישראליות הציגה טכנולוגיות בפני נציגים בכירים מה-NBA NFL, NHL MLB: משלחת של 13 חברות ישראליות יצאה בחודש שעבר לניו יורק וסן פרנסיסקו במטרה לחשוף בפני קבוצות ספורט, ענקיות בעולם התקשורת ומשקיעים, טכנולוגיות ייחודיות בעולמות הספורט והפרסום, כגון: חיישנים לניטור פעילות מתאמנים או ספורטאים מקצועיים, יכולות ניתוח וידאו ומהלכי משחק בזמן אמת בשילוב משחקי וידאו, יצירת תקשורת בין האוהדים למותג ועוד. הפעילות ביוזמת שלוחות הנספחות המסחריות של משרד הכלכלה בניו יורק ובסן פרנסיסקו ומכון היצוא.
המשלחת קיימה מפגשים עסקיים עם נציגים בכירים מליגות הספורט המובילות בארה"ב ביניהן: NBA NFL, NHL MLB וכן עם קבוצות בליגות, ענקי התקשורת בעולם הספורט ומשקיעים המתמחים בתחום.
גילי עובדיה, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה והתעשייה בחוף המערבי של ארה"ב, אמר: "מבחינתי זוהי התרגשות והצלחה אדירה שהחברות הישראליות נפגשו עם השמות הגדולים ביותר בתעשייה ביניהן קבוצות ספורט דוגמת ה-Warriors ,dodger, raiders ,49ers, קבוצות מדיה, קרנות הון הסיכון מהמובילות בעמק הסיליקון וחברות הטכנולוגיה הנמצאות בחזית מטוויטר ועד סוני HTC . מאות הפגישות שנקבעו מראש לחברות הישראליות הן העדות הטובה ביותר לעוצמתה וחדשנותה של התעשייה בישראל."
נילי שלו, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה והתעשייה בניו יורק אמרה כי "שלוחות הנספחות המסחריות בארה"ב, פועלות יחד עם מכון היצוא בכדי לחשוף חדשנות ישראלית בקשת רחבה של סקטורים טכנולוגים. בחודשים האחרונים ארחנו בארה"ב עשרות חברות ישראליות בתחומים ה-IoT ,Augmented Reality ו- Virtual Reality, סייבר, הגנת המולדת וטכנולוגיות חינוכיות. משלחת טכנולוגיות הספורט היתה הזדמנות נפלאה עבורנו לחשוף חדשנות ישראליות, וליצר הזדמנויות עסקיות באחד התחומים הכי חמים ופופולאריים בעולם."
לי אבירם שושני, מנהלת ענף המדיה הדיגיטלית במכון היצוא, הוסיפה כי "עולם הספורט מייצר חוויה ייחודיות של צפייה בתוכן, חיבוריות ומעורבות. קבוצות וחברות הספורט, הנחשבות כמותגים מובילים בעולם, מבקשות למנף ולרתום את הטכנולוגיה והפלטפורמות החדשניות של חברות המדיה לטובתן.
"החברות הישראליות שהשתתפו במשלחת נבחרו מראש על ידי הגורמים האמריקאים איתם נפגשו. החברות הציגו במשלחת לא רק טכנולוגיות ייעודיות לעולם הספורט אלא גם טכנולוגיות המאפשרות חיבור חדש בין מותגי הספורט למעריצי הקבוצות. פעילות זו היתה אחת מסדרת פעילויות שאנו מקיימים בשיתוף פעולה עם שלוחות הנספחות המסחריות ברחבי העולם. הפעילות הראשונה, שהתקיימה בלונדון בשנה שעברה, ייצרה הזדמנויות שעדיין מתפתחות. במקביל, אנו כבר נערכים לפעילות הבאה שתתקיים בנובמבר בגרמניה ובספרד."
הכתבה בשיתוף מכון היצוא