חברת החשמל: 15 אלף לקוחות חויבו בטעות פעמיים
החברה עדכנה כי בתאריך 21 באוגוסט 2016 בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15 אלף לקוחות. "לחברה ידוע מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן", נמסר בהודעה
חברת החשמל עדכנה היום (ג') כי בתאריך 21 באוגוסט בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15 אלף לקוחות. בהודעה שפורסמה לתקשורת נכתב כי "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי. לחברה ידוע מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן".
כתבות נוספות בערוץ הצרכנות
נציין כי החברה עברה לאחרונה למערכת חיוב חדשה, שניכרו בה תקלות כבר בקיץ האחרון ותושבי גוש דן חויבו בטעות. לאחר בירור התקלה, החברה החזירה להם כסף.
חברת החשמל
מומלצים