שתף קטע נבחר

ליסטריה במעדני מיקי: מרחיבה את איסוף מוצרי סלמון קפוא גם לצרכנים ורשתות

חברת מעדני מיקי הודיעה על הרחבה של החזרה שיזמה ב-17 באוגוסט, אז טענה שהחיידק פגע במוצרים המיועדים ללקוחות מוסדיים בלבד. החברה כבר אספה מוצר אחד, שיועד בעיקר למסעדות. כעת היא מוסיפה לאיסוף 5 תאריכי ייצור נוספים, מה שמעורר שאלות לגבי משך הזיהום בפס הייצור

חברת מעדני מיקי הודיעה היום (ג') לקהל לקוחותיה על החזרה יזומה (ריקול) של מוצריה, עקב חשש להמצאות חיידק ליסטריה מונוציטוגנס במוצרי סלמון מעושן קפוא.

 

מדובר בהרחבה של החזרה שיזמה החברה ב-17 באוגוסט, אז טענה שהחיידק פגע במוצרים המיועדים ללקוחות מוסדיים בלבד (מסעדות ובתי עסק דומים). בהודעה הקודמת דובר על תאריך ייצור אחד בלבד (אריזות 500 גרם, תאריך ייצור 7 ביולי 2016, תאריך תפוגה 3 במרס 2017).

 

המוצר שווק ל-5 רשתות וכבר נאסף מהן, והאיסוף הנוכחי הוא רק מבתי צרכנים. בחברה מבהירים כי קו הייצור של הסלמון הוא במפעל בבית שמש. מפעל הסלטים של החברה ממוקם בראשון לציון, ולכן אין סיכוי שהסלטים של החברה זוהמו באותו חיידק.

 

כעת מדובר לא רק בהרחבת האיסוף של המוצר שיוצר ב-7 ביולי, מצרכנים וממדפי הרשתות, אלא גם בהוספת 5 תאריכי ייצור נוספים לאיסוף המוצר הנגוע. המוצרים שייאספו הפעם יוצרו לפני ואחרי הריקול עליו הכריזה החברה, מה שמעורר תהיות - האם אזורי הייצור פעלו תקופה ארוכה כשהם מזוהמים.

 

ממעדני מיקי נמסר, כי למען הסר ספק החליטה החברה להרחיב את ההחזרה היזומה, עליה הודיעה, למוצרי סלמון מעושן קפוא גם מהתאריכים הבאים:

 

תאריך ייצור: 3 ביולי 2016, תאריך תפוגה 27 בפברואר 2017.

 

תאריך ייצור 5 ביולי 2016, תאריך תפוגה 1 במרס 2017.

 

תאריך ייצור 7 ביולי 2016, תאריך תפוגה 3 במרס 2017.

 

תאריך ייצור 14 ביולי 2016, תאריך תפוגה 10 במרס 2017.

 

תאריך ייצור 2 באוגוסט 2016, תאריך תפוגה 29 במרס 2017.

 

תאריך ייצור 4 באוגוסט 2016, תאריך תפוגה 31 במרס 2017.

 

מהחברה נמסר עוד, כי "בשל החשש כי קיים לקוח שנמצא ברשותו מוצר באריזות וואקום בכל המשקלים, מהתאריכים הנ"ל, הוא מתבקש שלא לצרוך אותו ולפנות לחברה דרך שירות הלקוחות.

 

"לכל שאלה בירור ופניה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-700-50-55-40 או למשרדי החברה בטלפון 03-9616283 או במייל services@mikideli.co.il. חברת מעדני מיקי עושה כמיטב יכולתה על מנת להימנע מתקלות מסוג זה ומתנצלת בפני לקוחותיה".

 

בשירות הלקוחות אומרים ללקוחות, שהאיסוף נוגע לכל אריזות הוואקום הקיימות, "כי אנחנו לא רוצים לקחת סיכון". עוד אומרים בשירות, כי אם לקוח מחזיק במוצר בביתו, עליו לרשום את כל פרטי המוצר, כולל הברקוד ותאריכי הייצור והתפוגה, ולפנות לחברה בטלפון או באמצעי אחר ולקבל פיצוי. אין צורך להחזיר את המוצר לחברה - ניתן להשליכו לפח. שירות הלקוחות יהיה פתוח היום עד השעה 22:00.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים