ניסה להתנתק מספק האינטרנט ותיעד הכל בטוויטר
חשבתם שרק פה חברות התקשורת מערימות קשיים על לקוחות שמבקשים להתנתק? תחשבו שוב. זה מה שקרה כשתושב לונדון ביקש להתנתק מחברת וירג'ין, ותיעד את השיחה שלב אחרי שלב בחשבון הטוויטר שלו
סיפורי הזוועות על לקוחות מתוסכלים שמנסים להתנתק מספקיות תקשורת - שירותי טלוויזיה, טלפון ואינטרנט, הפכו לעניין שבשגרה עבור הציבור בישראל. כולנו כבר מכירים את השיטה ונאלצים לפנות לעצמנו כמה שעות טובות לצורך המשימה הכמעט בלתי אפשרית - ניתוק. אבל מתברר שלא מדובר במנת חלקם של צרכני תקשורת בישראל בלבד.
חשבון הטוויטר של ג'ון בול, כתב תחבורה המתגורר בלונדון, סער בימים האחרונים כשהוא העלה "לייב בלוגינג" המתאר את הניסיון של אשתו להתנתק מספקית התקשורת "וירג'ין". הציוצים החלו בשעה 12:37 בצהריים, ונגמרו כמעט ארבע שעות לאחר מכן, כשלכל אורך הדרך בול מתאר את מהלך השיחה, את צלילי ההמתנה, את הדיאלוג עם שירות הלקוחות והמנהלים במקום - ובסופו של דבר גם את רגע ההכרזה על התנתקות מהחברה.
מובן שבול השכיל להשתמש בפלטפורמה של טוויטר, והקפיד לתייג את החשבון של וירג'ין בכל ציוץ. בין היתר, תיאר כיצד המסע החל בטענה של נציגת השירות כי אין באפשרותם להשתחרר מהחוזה - אלא תמורת סכום של 160 לירות שטרלינג, אולם בול הדגיש כי חוזה שכזה לא נחתם מעולם.
Here's the full storified account of Mrs Bull's and my efforts to escape from Virgin Media yesterday. https://t.co/RQFqtEtX8f
— John Bull (@garius) August 21, 2016
בהמשך הוא מתאר את השירים המושמעים במהלך ההמתנה - בעיקר של ג'סטין ביבר, מועברת בין נציגים שונים ומנותקת מהקו פעם אחר פעם. בסופו של דבר, העקשנות השתלמה ומקץ ארבע שעות בטלפון, הנציגה קלייר קיבלה אישור לניתוק המיוחל, וגם זכתה לציוץ אוהד.