הגולשים מטרילים את קמפיין הפייסבוק של חברת פרטנר
חברת הסלולר החליטה להעניק במתנה כרטיסים להופעה של עברי לידר, וביקשה מהגולשים להעלות תמונות שמתארות את הלהיטים של האמן. אבל בפייסבוק, כמו בפייסבוק, אי אפשר לצפות מאיפה תגיע ההטרלה
כמו כל פינה במרחב הציבורי, גם רשתות חברתיות הפכו די מהר להזדמנות שיווקית: בעלי עסקים, חברות וארגונים קטנים כגדולים - לא מרשים לעצמם להישאר מחוץ למירוץ על תשומת הלב של הצרכנים, ונעזרים בכלים חדשים לשיווק דיגיטלי. הם פותחים עמודי פייסבוק וטוויטר, מייצרים אינטראקציה עם הגולשים, מאפשרים פניות ישירות לעסק וכמובן - עורכים קמפיינים במטרה לעודד חשיפה באמצעות לייקים ושיתופים.
אבל פרסום בפייסבוק הוא אינו חד-כיווני כמו קמפיין בטלוויזיה. הגולשים, שנדרשים פעמים רבות לקחת חלק פעיל בקמפיינים הללו, לא בהכרח מתיישרים עם הציפיות של המפרסמים, ובמקרים של חברות עם פרופיל ציבורי גבוה - כמו זה של חברת התקשורת "פרטנר" - הפיתוי לא לשתף פעולה אפילו גדול יותר.
בסוף השבוע שעבר פתחה "פרטנר" בקמפיין פייסבוק, והצהירה כי תחלק כרטיסים זוגיים להופעה של עברי לידר, המשמש גם כפרזנטור של החברה. כדי לזכות בכרטיסים, נדרשו הגולשים להעלות תמונות שמתארות שירים מפורסמים של לידר. "אז אם אתם יושבים עכשיו בבתי קפה, וגם שותים מכוס כחולה - צלמו תמונה ואולי תזכו", כך נכתב בפוסט.
לצד מספר תמונות חובבים רומנטיות עם הכיתוב "זכיתי לאהוב", או "זה תמיד אהבה" - על פי שירים של לידר, עיקר הפעילות הפרסומית נדחק לטובת הטרלה של גולשים, שהעדיפו להעלות ממים מצחיקים וגרפו בעצמם עשרות של לייקים.
זה לא אותו דבר? צפו בעברי לידר באולפן ynet: