חברת הפרסום ציבלין רוכשת את אימג'ינריום
בעלי המשרד נכנסים לראשונה לתחום הקמעונאות ורוכשים את רשת הצעצועים הספרדית תמורת 1.5 מיליון שקל
"אמנם עד כה לא היינו בקמעונאות, אבל תחום הילדים הוא בדי־אן־איי שלנו", אמר אורן ציבלין ל"ידיעות אחרונות". "במשך יותר מעשור היינו הפרסומאים של לגו וטויס־אר־אס וכעת אנחנו הפרסומאים של מטאל, יצרנית ברבי, ושל רשת הפניניג. אנחנו עוסקים באופן קבוע בתכנים לילדים, כולל הוצאת ספרים. הרכישה מבוצעת בשותפות נחום סגל ששידך בינינו לבין אימג'ינריום".
ציבלין דחה את הטענה כי הרשת לא מתאימה לישראל בגלל המחירים הגבוהים. "היעד הראשון שלנו הוא הפחתת עלויות כדי להוריד מחירים", אמר. "אין סיבה שהמחיר בישראל יהיה גבוה מהמחיר בספרד. נסגור חלק מהחנויות ונעביר חנויות מהקניונים לרחובות הראשיים. אני לא מסכים עם הדעה שהרשת לא מתאימה לישראל. יש הרבה הורים שמחפשים מוצרים איכותיים".
על התוכניות לעתיד אמר: "נפיץ חלק מהצעצועים בחנויות נוספות ולא רק ברשת ונפתח חנות באינטרנט כדי להנגיש את המוצר לקהל. אין לי ספק שהרשת תצליח בארץ".
אימג'ינריום החלה לפעול בישראל בשנת 2009 כשקבוצת גאון אחזקות קיבלה את הזיכיון מהחברה הספרדית. קבוצת גאון לא הצליחה להפוך את הרשת לרווחית, ולפני שנתיים לקחה החברה הספרדית את הבעלות על הפעילות בישראל אולם הרשת לא הצליחה להתרומם. באפריל השנה נכנסה להקפאת הליכים ועו"ד עמית לדרמן ממשרדו של שלמה נס מונה לנאמן.
אפרת פלד, מנכ"לית אימג'ינריום ישראל, המשיכה להפעיל את הרשת גם בתקופת הקפאת ההליכים וכעת קבוצת ציבלין תביא מנכ"ל חדש.
הכתבה פורסמה הבוקר במוסף "ממון" של ידיעות אחרונות