שתף קטע נבחר
 

יונדאי i10 מעודכנת - בישראל בשנה הבאה

יונדאי מעדכנת את מכונית ה-i10 הקטנה עם שינויי עיצוב קלים, שיפור האבזור ומערכת בטיחות חדשה. לישראל היא תגיע ב-2017

יונדאי חושפת תמונות ופרטים ראשונים של מתיחת הפנים ל-i10 הקטנה, שתוצג בתערוכת פריז. התזמון לעדכון אינו מפתיע, שכן בקרוב - כנראה בתערוכת ז'נבה הקרובה, בחודש מרס - יושק דור חדש למתחרה מבית ורבת המכר של שוק הרכב הישראלי, קיה פיקנטו. מכלמוביל נמסר כי ה-i10 המעודכנת תגיע לישראל במהלך שנה הבאה.


מבחן השוואתי ליונדאי i10 מול קיה פיקנטו ושברולט ספארק

צילום: ליאור פז וירון ברנר, עריכה: תמר אברהם

צילום: ליאור פז וירון ברנר, עריכה: תמר אברהם

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:


השינוי הוויזואלי כולל חזית עם צמד פנסי לד עגולים בפינות הסבכה הקדמית, פנסי ערפל קטנים מבעבר וסביבם פתחי אוורור גדולים, ומאחור פגוש שונה עם צמד יחידות תאורה עגולות. בפנים מתבטא השינוי במסך מגע מקורי בגודל "7 עם צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay ו-Android Auto, אך הוא יוצע רק בגרסאות הבכירות וספק אם יגיע לישראל. כאן מעדיף היבואן משיקולים שונים להרכיב מקומית את מערכת "קונקטד-קאר".

עוד מערכת מקורית שלא ברור אם תוצע בגרסה הישראלית, היא התרעה על סטייה מנתיב וקרבה מסוכנת המבוססת על מצלמה. יש לציין כי היא אינה כוללת התערבות אקטיבית כמו תיקון הגה או בלימה אוטונומית במצבי חירום.
היצע המנועים נותר ללא שינוי; 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 66 כ"ס ו-4 צילינדרים בנפח 1.25 ליטר עם 87 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית או 4 אוטומטית. מיונדאי נמסר כי מערכת תגבו ההיגוי (החשמלית) ומערך המתלים כויילו מחדש, במטרה לשפר את התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים