הצוות הישראלי שמאחורי הפרומו ל"נרקוס"
הסדרה "נרקוס" מבית נטפליקס חוזרת לעונה שנייה, ומי שאחראית לאחד מהפרומואים המרכזיים שמקדמים את העונה היא חבורת ישראלים, שיצרה פוסטר עם אפקטים של תנועה. "אני לא חושב שנטפליקס ציפו לרמת ביצוע כזו", אמר אחד מהיוצרים
חובבי הטלוויזיה (ומנויי נטפליקס) חגגו בסוף השבוע האחרון את עליית העונה השנייה של "נרקוס" לרשת. הסדרה, המגוללת את סיפורו של ברון הסמים ורב המרצחים הקולומביאני פבלו אסקובר, שבתה צופים רבים כשעלתה לראשונה בשנה שעברה, ובשבועות האחרונים הכינה רשת "נטפליקס" את השטח ואת צופיה לקראת שובה לעונה נוספת. אחד האמצעים לקידום עונה זו היה באמצעות באנרים המופיעים באתרי רשת שונים, והמרכזי שבהם נוצר על ידי צוות ישראלי.
"זה סיפור די מעניין", מספר דוד גידלי מחברת "אאוט פוסט" שאמון על הפרויקט יחד עם טל לויטס, האנימטור שי גולדברג והסטודיו של ירון ישינסקי. "בלוס אנג'לס יצאתי עם בחורה שהיא מעצבת בחברה שעושה פוסטרים לחברות שידור כמו 'נטפליקס'. לא יצא לנו שום דבר מהדייט, אבל שמרנו על קשר בגלל שהיה לנו עניין מקצועי משותף. כמה חודשים לאחר מכן היא שאלה אם מעניין אותי לעשות אפקטים בתנועה לפוסטרים שעוברים תהליך של דיקיטציה, כמו באנרים. אז עשיתי לה כמה טסטים, אחד מהם היה של הסדרה הצרפתית של נטפליקס 'מרסיי', ומשם המשכנו לעצב את הפוסטרים לעונה החדשה של 'נרקוס'.
הלקוח שלנו היא חברה שאחראית לקמפיינים של סדרות כמו 'בלש אמיתי' וסרטים כמו 'Tomorrowland', ואנחנו כבר עובדים איתם על פרויקטים עתידיים", מוסיף גידלי. "סידור העבודה הוא שאנחנו מקבלים איזשהו קונספט לפוסטר, ואז עוזרים ליצור לו את הלוק הספציפי ובעצם מאפשרים לו 'לזוז'. מגיע אלינו עיצוב סטטי ואנחנו יוצרים עבורו את המערכת שמאפשרת תנועה".
התוצר הסופי זכה לתגובות נלהבות מהאנשים ב"נטפליקס": "הם אהבו כל מה שהם ראו, התלהבו מאוד מהתוצאה", אומר גידלי. "אני לא חושב שהם ציפו לרמת ביצוע כזו. זה היה פרויקט ממש כיפי שגרם לי להתחיל לצפות בסדרה. אני באמצע העונה הראשונה עכשיו".