שתף קטע נבחר

עשרה ימים אחרי שנחתו מליסבון: נוסעי ארקיע עדיין ממתינים למזוודות

כ-200 נוסעי טיסת ארקיע ששבו מליסבון ממתינים כבר עשרה ימים למזוודות שלא הגיעו איתם בטיסה. ארקיע: "רק חלק מהכבודה לא הגיעה לבתי הנוסעים, מתנצלים על אי-הנוחות"

עינת קליין ובן זוגה נחתו לפני כעשרה ימים (25.8) בטיסת ארקיע מחופשה בת שבוע בליסבון. אלא שעם הגעתם לנתב"ג התבשרו שהמזוודות שלהם הלכו לאיבוד. על הטיסה היו 200 נוסעים נוספים, שחלקם כבר פועל במשותף להגשת תביעה ייצוגית נגד ארקיע.

ארקיע. המטוס הגיע, המזוודות לא (צילום: איתי בלומנטל) (צילום: איתי בלומנטל)
ארקיע. המטוס הגיע, המזוודות לא(צילום: איתי בלומנטל)

"ההתנהלות של ארקיע מולנו הייתה מזעזעת ממש", סיפרה קליין, שרק אתמול קיבלה את שתי המזוודות שלה. "הייתי צריכה לרדוף אחריהם במקום שהם ייקחו אחריות ויתנו הסבר או פיצוי כלשהו. בתחילה נאמר לי שהמזוודות יגיעו תוך 48 שעות. כעבור שישה ימים התקשרו מארקיע כדי לעדכן אותי שאין מזוודות עדיין. פשוט לא ייאמן".

 

לדברי קליין, אתמול בצהריים נחתה הכבודה בביתה ללא כל התנצלות או התייחסות לפיצוי כלשהו כפי שמקובל במקרים דומים בענף התעופה. מבדיקת "ממון" עולה כי חלק מנוסעי הטיסה שנחתה לפני עשרה ימים עדיין לא קיבלו את המזוודות.

 

מארקיע נמסר בתגובה: "עקב בעיה מקומית של סגירת מסלול ההמראה הארוך בליסבון, נוצרה הגבלת משקל המראה. על מנת שלא לעכב את הטיסה הוחלט להעלות את כל הנוסעים ולהותיר חלק מהכבודה בליסבון. לדאבוננו, רק חלק מהכבודה לא הגיעה לבתי הנוסעים בתוך חמישה ימי עסקים, מפאת הגבלות ביטחון ומכס. ארקיע פעלה ככל יכולתה לקבל אישורים חריגים להעביר את כל הכבודה שנותרה בליסבון למדריד באופן יבשתי ומשם לתל אביב. אנו מתנצלים על אי-הנוחות".

 

הכתבה פורסמה במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים