שתף קטע נבחר
 

פיז'ו 5008 חדשה - תגיע לישראל ב-2017

רכב הפנאי הגדול של פיז'ו נחשף לקראת תערוכת פריז, עם מידות גדולות מבעבר וסביבת נהג משופרת משמעותית. לישראל הוא צפוי להגיע אחרי הרבעון הראשון של 2017

פיז'ו חושפת ה-5008 החדש - גדול, מרווח ומודרני מבעבר. רכב הפנאי הגדול של פיז'ו זוכה למחליף, וצפוי להגיע אלינו במהלך הרבעון השני של 2017. הנתונים שמשחררת היום (ד') פיז'ו מלמדים כי ה-5008 החדש יהיה גדול ומהודר משמעותית מהדגם המוחלף, יציע תא נוסעים וסביבת נהג שונים, כמו-גם יחידות מנוע מודרניות. בחברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו לישראל, אומרים כי עדין לא ידוע איזה גרסאות יגיעו לאולם התצוגה המקומי.

 

 

ה-5008 החדש יהיה כצפוי גדול משמעותית מהדגם היוצא. אורכו מפגוש לפגוש הוא 464 ס"מ, ובכך הוא ארוך ב-11 ס"מ מהדגם היוצא, אם כי קצר במספר סנטימטרים למשל מסקודה קודיאק המודרני שהוצג לאחרונה, וצפוי להתחרות עמו על אותו פלח שוק. כדאי להזכיר שה-3008 המצליח (גם בישראל), קצר בלא פחות מ-19 ס"מ. רוחבו של ה-5008 עומד על 184 ס"מ (188 ס"מ בסקודה) וגובהו 164 ס"מ (167 בקודיאק). בסיס הגלגלים נמתח לאורך 284 ס"מ, ובכך הוא נדיב יותר מהמתחרה הצ'כי (279 ס"מ).

 

 

בדומה ל-SUV מודרניים, גם ה-5008 יציע תא נוסעים בעל יכולת לשנות את נפח ההטענה על-ידי קיפול והסטת (כל אחד בנפרד) 3 המושבים בשורה האמצעית. המושבים מאחור ניתנים כמובן אף הם לקיפול, ואף להסרה מלאה. נתון נפח תא המטען נע לפי פיז'ו בין 780 ל-1,060 ליטרים, אך יש להניח כי מדובר במצב בו שורת המושבים השלישית מקופלת או מוסרת. קיפול שורת המושבים האמצעית תגדיל את הנפח לאזור ה-2,000 ליטר. 

 

 

פיז'ו מציידת את ה-5008 בסביבת נהג חדשה, עם מסך מגע מרכזי ("8), תצוגה עילית ומסך מידע-לוח מחוונים גדל-מידות ("12.3). בנוסף היא מציגה ברכב הפנאי גלגל הגה שנראה לפחות בתמונות קטן-מידות, בדומה לכמה מהדגמים היותר-קטנים של המותג.

 

 

בתחום המנועים יוצע רכב הפנאי עם גרסאות דיזל ובנזין שונות. צרכני הסולר יהיו בנפח 1.6 או 2.0 ליטר וההספקים ינועו בין 100 ל-180 כ"ס בהתאם לגרסה. מנועי הבנזין יהיו בנפח 1.2 ליטר (130 כ"ס) או 1.6 ליטר עם 165 כ"ס. אל אלה יוצמדו תיבות 6 הילוכם ידניות או אוטומטיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים