שתף קטע נבחר
 

מחוץ לקופסא: שלטי החוצות המקוריים ביותר

כדי לגרום לציבור לצפות בפרסומות, המשווקים מותחים עד קצה גבול היכולת את היצירתיות והחדשנות בתחום שילוט החוצות. ערן יסעור ליקט מרחבי העולם דוגמאות לשלטי חוצות יצירתיים, שנותנים ללקוחות סיבה לצאת מהבית. כתבה ראשונה בסדרה

בואו נעשה ניסוי קצר: תעצמו את העיניים ותנסו להיזכר מי או מה ניסו לפרסם באחד משלטי החוצות שראיתם היום ברחוב, בכביש או בתחנת האוטובוס. רובכם לא יצליח מסיבה פשוטה - במציאות של היום אנחנו "מותקפים" בכל כך הרבה מסרים פרסומיים, שאם לא מדובר במסר קליט או שמעניין אותנו באופן אישי - המסר פשוט חולף לידנו ואנחנו כלל לא מבחינים בו.

 

כדי להילחם בתופעה, מפרסמים ופרסומאים בכל העולם מנסים "לצאת מהקופסה" ולהשיק שלטי חוצות מקוריים ומבריקים במיוחד. כדוגמא, צירפנו את השלטים הטובים והמיוחדים שביניהם שפורסמו ברחבי העולם.

 

שלט החוצות הטרי ביותר

חברת M3 רצתה להדגים כיצד הניילון הנצמד שהיא מייצרת שומר על טריותם של פירות וירקות לאורך זמן. אז היא ייצרה שלט חוצות, שמורכב מפירות חתוכים עטופים בניילון נצמד ואיתגרה את העוברים ושבים לנחש כמה זמן יחזיקו הפירות מעמד לפני שיתחילו להרקיב:

 

 

שלט שהוא חלק מהמסר

יש הרבה משחות נגד פצעונים, אבל לא הרבה פרסומות שלקחו את השלט עצמו והפכו אותו לחלק מהמסר, שאומר "במקום להסתיר את הפנים, תשתמשו במוצר שלנו":

 

 

לפי עקרון דומה, הנה פרסומת למשחת שיניים, שמעבירה את המסר שצחצוח יומי באמצעותה יעזור לחזק לך את השיניים:

 

 

השלט שיזהה את הצינון שלך

ואם חשבתם שזה מדליק, אז צפו בסרטון הבא שמציג שלט חוצות שהוצב בגרמניה, שיכול לזהות אם מישהו חולה עובר לידו ואז להציע לו תרופה מתאימה:

 

 

שלט שמבליט את המסר

תראו מה יצירתיות בפרסום לצבע יכולה לעשות, כששוכרים שטח פרסום על שלושה קירות של בניינים וגם חלק מהחניה שלמרגלותיהם הופכת לשלט שמבליט את המסר.

 

 

השמים קרובים אליך

חברת תעופה יצאה במבצע למכירת כרטיסי טיסה. כדי להעביר את המסר שעכשיו השמים קרובים אליך מתמיד היא עלתה עם שלט החוצות הגאוני הבא:

 

 

אתה מרגיש קל יותר

כשאתה צורך מוצרים ללא סוכר, אתה לא משמין. כלומר, אתה מרגיש קל יותר. וזה בדיוק המסר שעובר בדרך שבה מוצר ללא סוכר החליט לפרסם את המסר שלו ברחוב.

 

 

הדבר הכי משעמם בעולם

והנה שלט יפהפה לדבר הכי משעמם בעולם - תערוכת פרות:

 

 

הגדולה של פולקסווגן

פולקסווגן רצתה להעביר את המסר שהגדולה של המכוניות שלה היא שהן למעשה קטנות:

 

 

שלט ענק למכונית קטנה

ואם כבר מדברים על מכוניות קטנות, תראו את השלט הענק של ה-MINI:

 

שלט חכם בשמש

ואיך מעבירים את המסר שכדי להתגונן מנזקי השמש יש צורך לשהות בצל? באמצעות שימוש בקרני השמש ושלט שמטיל צל:

 

 

תמונה עם שלט פרסומת

לסיום, גרוב יצירתי מיוחד. השלט הבא נועד לקדם תחנת מוזיקה שמתמקדת במוזיקה שחורה ושהוצב ברציף רכבת תחתית כדי שישבו לידו, יצלמו אותו, ויקדמו אותו ברשתות חברתיות.

 

 

ערן יסעור הוא מומחה לשיווק ולחדשנות ומייצג בישראל את פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים