פייסבוק תסייע לעסקים לפרסם בכל רחבי העולם
הרשת החברתית הגדולה בעולם השיקה שני כלים שיעזרו לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאלים ברחבי העולם
פייסבוק השיקה היום (ה') כלים חדשים שיסייעו לעסקים להתרחב למדינות נוספות. בין הכלים: International Lookalike Audiences tool המאפשר לעסקים להגיע בצורה יעילה יותר ללקוחות ממדינות אחרות, שדומים לפרופיל הלקוחות הקיימים של אותו העסק. באמצעות כלי נוסף (WorldWide Region Targeting), אומרים בפייסבוק, מפרסמים יוכלו להגדיר פרסום מבוסס מיקום ברמה של אזור סחר או אזור גיאוגרפי בעולם ופייסבוק תמקד את הפרסום לאזורים הנבחרים, תוך ביצוע אופטימיזציה של המדינות בהן האפקטיביות היא הגבוהה ביותר.
בפייסבוק אמרו כי מהנתונים שנמצאים בידיהם עולה כי יותר ממיליארד משתמשים של הרשת החברתית עוקבים אחר עסק אחד לפחות שנמצא בארץ זרה. ומה קורה בישראל? בפייסבוק אמרו כי 81% ממשתמשי פייסבוק בישראל עוקבים אחר עמודים של עסקים ישראליים. עם זאת, העסקים הישראליים לא מתבססים רק על הקהל המקומי והצליחו לייצר חיבור ליותר מ-79 מיליון משתמשים ברחבי העולם. עוד נמסר כי כבר כיום ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם שבה מפרסמים משתמשים בכלי הקיים Audiences Lookalike (פנייה ללקוחות פוטנציאליים שדומים ללקוחות שלכם).
אלעד ברינדט שביט, סמנכ"ל לקוחות בפייסבוק ישראל, אמר: "70% מהאירופים עוקבים אחרי עמודים במדינות אחרות, גם 60% מהאמריקנים. זו הזדמנות עצומה. אגב, גם בישראל, 71% מהמשתמשים הישראלים עוקבים אחרי עסקים במדינות אחרות".