שלטי חוצות שלא תוכלו להוריד מהם את המבט
צריך שלט חוצות מקורי במיוחד כדי לגרום לנו לעצור באמצע הרחוב, ולהביט על המוצר אותו הם מפרסם. כדי להתמודד עם האתגר, משווקים ופרסומאים חושבים על הרעיונות הכי מקוריים שיש, רק כדי שנסתכל. כתבה שנייה בסדרה
כשאנחנו הולכים ברחוב, יש כל כך הרבה פרסומות שאנחנו כבר לא שמים לב, אבל לפעמים פרסומאי מצליח להבריק עם רעיון פורץ דרך, שגורם לנו להסתכל ואולי אפילו לקנות. לפניכם החלק השני בסדרת שלטי החוצות החדשניים ביותר.
החלק הראשון: מחוץ לקופסא: שלטי החוצות המקוריים ביותר
שלא יכאב לכם הגב
יצרנית מחשבים שהשיקה מחשב נייד קל במיוחד, הציבה במקומות הומי אדם שלט טכנולוגי, שמנתח את היציבה שלכם ומלמד אתכם איך ללכת נכון ולסחוב נכון כדי לא לסבול מכאבי גב.
תעשו הפסקה
לא רק המשווקים רוצים שנעצור, גם קיט קט, מותג השוקולד שהמסר השיווקי שלו הוא "קחו הפסקה, קחו קיט קט", רוצה שנעצור ונעשה הפסקה קטנה בחיים. כזו שתעזור לנו לקחת אוויר מסדר היום המטורף שלנו ולפנק את עצמנו בחטיף שוקולד קטן.
קיט קט רתמה את הטכנולוגיה כדי לקדם את המסר השיווקי שלה, הציבה במקומות שונים בעיר שלטי חוצות אינטראקטיביים והזמינה צרכנים להתחרות זה בזה בתחרות "נעיצת מבטים", כשהפרס למנצח הוא כמובן חטיף מבית המותג. בסרטון הבא תוכלו לראות איך באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים ורעיון מקורי, קיט קט לא רק גרמה לאנשים לקחת הפסקה אלא גם לדבר על זה ולקדם את המותג שלה:
השלט שיציל אתכם מהגשם
כשחברת IBM רצתה להעביר את המסר שיש לה פתרונות מיחשוב חכמים שיקדמו את חזון ה"עיר החכמה", היא ייצרה שלט חוצות חכם, שלא רק מעביר את המסר בכתב אלא גם מהווה פתרון גאוני לרגעים בהם הגשם שוטף את הרחוב
(כמעט) שעון במתנה
ואם הגשם פסק והאוטובוס הגיע, ככה חברה ליצור שעונים גרמה לאנשים שלא מצאו מקום ישיבה ומחפשים נקודת אחיזה, להבין איך ייראה השעון החדש שלהם כשהוא על פרק ידם.
מכוניות חשמליות ומכוניות צעצוע
מה תגידו על שלט החוצות ה"מחשמל", שמקדם את קו המכוניות החשמליות של שברולט.
ואם נישאר בעולם הרכב, אי אפשר שלא להתפעל משלט החוצות הגאוני של המותג Hot Wheels, שרצה שכולם יידעו שיש להם משחק ילדים, שבמסגרתו מרכיבים מסלול שבו נוסעות מכוניות מוקטנות שנראות כמו מכוניות אמיתיות.
אתם מייצרים נייר דבק שאתם חושבים שהוא מדביק חזק? הנה דרך מצוינת להוכיח את זה לעוברים ושבים.
ואין כנראה דרך יותר טובה להדגים את כוח הקידוח של המוצר שלך כמו שיצרנית המקדחות הזו עשתה בשילוט החוצות המרהיב שלה.
בדוגמה הבאה, יצרנית סכיני גילוח עושה שימוש יפה בחלל ובמרחב כדי להמחיש את יעילות הגילוח של הסכין שלה.
וגם בדוגמה הבאה, שבאה לקדם תכשיר להסרת שערות המבצבצות מהאף, נעשה שימוש מקסים בעובדה, שמשני צידי השלט מתוחים חוטי חשמל.
וכדי שלא תחשבו שרק בחו"ל יודעים לייצר שילוט חוצות יצירתי, נסיים את המסע העולמי שלנו בחזרה כאן, בישראל, עם שלט של חברת ריגלי, שקידמה בארצנו את המסר שבכל אריזה של הובה-בובה יש ממש הרבה מסטיק.
הכותב הוא מומחה לשיווק ולחדשנות ומייצג בישראל את פרסי החדשנות הבינלאומיים של "מוצר השנה"