תקלה במוקד השירות של ביטוח לאומי
אזרחים שהתקשרו בימים האחרונים למוקד הטלפוני של המוסד לביטוח לאומי התבקשו להתקשר מאוחר יותר, אולם לא ידעו כי הכנסת מערכת טכנולוגית חדשה גרמה לשיבושים. במוסד הסבירו: לא נמסרה הודעה לאזרחים משום שהתקלה לא הייתה צפויה, כעת התקלה תוקנה
עקב תקלה לא ניתן לקבל בימים האחרונים מענה במוקד הטלפוני של המוסד לביטוח הלאומי. עם זאת, במוסד לביטוח לאומי לא הוציאו הודעת עדכון לאזרחים על התקלה ולמתקשרים למוקד לא נמסר כי קיימת תקלה. מענה קולי ביקש מהפונים "להתקשר בשעה מאוחרת יותר", בלי שנאמר שקיימת תקלה.
בביטוח הלאומי מסרו בתגובה ל-ynet כי "עקב הכנסת מערכת טכנולוגית חדשה למוקד הטלפוני נרשמו תקלות ביום חמישי והיום, שלצערנו שיבשו את מתן השירות המלא". עוד נמסר כי התקלה התרחשה רק היום (א') וביום חמישי, וכי "כעת התקלה תוקנה והמוקד מקבל פניות. מטבע הדברים, עקב ריבוי הפונים עכשיו, ייתכנו עומסים בשעות הקרובות, אולם המצב ייתאזן במשך היום".
גבריאל אלכסנדר אחד הפונים למוקד סיפר ל-ynet כי מזה מספר ימים מי שמחייג למוקד הביטוח הלאומי, במספר 6050*, מקבל את התשובה הבאה: "המוקד הטלפוני עומד לרשותכם בימים ראשון עד חמישי משעה שמונה בבוקר עד חמש אחר הצהריים. נציגנו עסוקים כעת בפניות אחרות. אנא התקשרו מאוחר יותר".
לדבריו, "לא כדאי להזדקק לביטוח הלאומי בימים אלה. אין כל דיווח בתקשורת על התקלה מתי החלה, מתי תסתיים, ומה האופציות העומדות בפני הזקוקים לשירותי הביטוח הלאומי, בימים אלה, טרם חגי תשרי. ממש שירות למופת של עובדי ומנהלי הביטוח הלאומי".
בקשר לטענה כי דבר התקלה לא פורסם בכלי התקשורת, הסבירו במוסד לביטוח לאומי כי לא נמסרה הודעה לאזרחים משום שהיא "לא הייתה צפויה".
צילום: איתי בלומנטל
מומלצים