שתף קטע נבחר
 

שברולט אקווינוקס חדש - בישראל בסוף 2017

שברולט חושפת את האקווינוקס החדש שינחת כאן בסוף שנה הבאה, ויתמודד מול גרסאות בכירות של יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. הוא קל וקומפקטי מקודמו, מציע עיצוב עדכני, מערכות בטיחות מתקדמות ומנועי טורבו בנזין ודיזל מודרניים

שברולט חושפת אקווינוקס חדש, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית שהושק בישראל בתחילת השנה. הדגם החדש צפוי לנחות בישראל לקראת סוף ,2017 ויתמודד עם בואו מול גרסאות בכירות של יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' ומאזדה CX5.

 

שברולט אקווינוקס

שברולט אקווינוקס

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הדגם החדש והשלישי בשושלת מתבסס על פלטפורמת דלתא (המשותפת לקרוז החדשה) והוא קצר ב-11.9 ס"מ (465.2 ס"מ) נמוך ב-2.3 ס"מ (166.1 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים קצר ב-13.2 ס"מ (272.5 ס"מ) בעוד הרוחב נותר זהה (184.3 ס"מ). אלה מאפשרים לו להשיל עד כ-180 ק"ג מהמשקל העצמי בהשוואה לדגם היוצא.

 

 

העיצוב החיצוני שומר על קורה C אלכסונית רחבה, סבכה קדמית אחודה (מפוצלת בדגם הקודם), יחידות תאורה צרות מלפנים ורחבות מאחור. לדברי שברולט, תא הנוסעים יציע חומרים איכותיים מבעבר ועיצוב עדכני לקונסולה המרכזית, עם מסך מגע בגודל "7 או "8, הגה שלוש צלעות ומסך תצוגת נתונים צבעוני בלוח המחוונים. האקווינוקס יציע גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במהירויות נמוכות, שמירה על נתיב, התראה על התנגשות ושטחים מתים, כולל תנועה חוצה מאחור.

 

 

החידוש המרכזי נוגע ליחידות כוח חדשות מוגדשות טורבו שמחליפות את היצע המנועים הישן (בנפח 2.4 ליטר ו-V6 בנפח 3.6 ליטר שלא שווק בישראל). ה-1.5 ליטר מפיק 170 כ"ס ו-28 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית, וה-2.0 ליטר מפיק 252 כ"ס ו-36 קג"מ ומשודך לתיבת 9 הילוכים חדשה של GM.

 

שברולט לא פרסמה נתוני ביצועים, אך צריכת הדלק חסכונית ב-4 ו-14 אחוזים בהתאמה בהשוואה למנועים היוצאים. בנוסף יצטרף להיצע גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 136 כ"ס ו-32.6 קג"מ ומחובר תיבת 6 הילוכים אוטומטית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים