שיא גרירה לטנדר, והמטען המקורי שסחב אחריו
ג'נרל מוטורס מייצרים את הטנדר החזק בקטגוריה, שברולט סילברדו. לרגל עדכון נוסף שעבר, נשלח הרכב לשבור שיא גינס בגרירה לא שגרתית
שברולט מציגה גרסה מעודכנת לסילברדו, עם שינוי עיקרי הנוגע לתפוקת מנוע ה"דורמאקס" בחרטומו, טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר שמייצר כעת הספק מרבי מרשים של 445 כ"ס ומומנט מרבי בלתי נתפס של 125.8 קג"מ - תוספת של 48 כ"ס ו-20.5 קג"מ בהשוואה למנוע היוצא. בכך הופך הסילברדו - שצפוי להגיע ארצה ב-2017 - לטנדר החזק בקטגוריה.
לדברי שברולט, המנוע החדש לא רק חזק יותר, אלא גם שקט ב-38% מקודמו במצב סרק. תיבת "אליסון" עם שישה הילוכים קיבלה ממיר מומנט מחוזק כדי לעמוד בתוספת הכוח המועבר דרכה, ותיבת העברה מציעה כבעבר אפשרות להנעה 2X4 אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח. ויזואלית נבדל הסילברדו המעודכן בכונס אוויר גדול במרכז מכסה המנוע.
לדברי שברולט, הסילברדו המחוזק מאיץ ל-96.5 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-7.1 שניות, 0.7 פחות מהדגם היוצא. עם נגרר במשקל 4.5 טון הוא מאיץ מ-80 קמ"ש ל-110 קמ"ש ב-10.6 שניות, קיצוץ של 1.5 שניות. כדי להוכיח את יכולותיו (ובעיקר כדי לעורר עניין ולייצר כותרות) שלחה שברולט את הסילברדו למסלול מירוצי נאסקר בטקסס, כדי לשבור שיא גינס בגרירת דגל בגודל 296 מטר מרובע. כדי לעשות זאת נדרש הטנדר הגדול לנסוע כ-100 מטרים מבלי שהדגל יגע בקרקע. הוא הצליח יותר מכך, כשהשלים 4 הקפות סביב המסלול האובלי באורך 2.4 ק"מ.