איביי רוכשת את הסטארט אפ הישראלי קוריגון
איביי מסרה: קוריגון היא "חלוצה בתחום טכנולוגיות החיפוש הוויזואלי, הטכנולוגיה שלה תסייע לקונים להיות בטוחים בכך שהם רוכשים מה שהם רואים". האתר techcrunch ציטט דיווחים לפיהם גובה העסקה הוא 30 מיליון דולר, אך העריך כי הסכום נמוך יותר. אנשי קוריגון יפעלו ממטה איביי בנתניה
חברת איביי הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת הסטארט אפ הישראלי קוריגון (Corrigon). קריגון עוסקת בזיהוי תוכן ויזואלי, והטכנולוגיה שלה תסייע לאי ביי להתאים באופן ודאי את המוצרים לתמונות שלהם. אתר הטכנולוגיה techcrunch ציטט דיווחים לפיהם גובה העסקה הוא 30 מיליון דולר, אך העריך כי הסכום נמוך יותר.
בהודעה שפרסמה איביי נכתב, כי קוריגון היא "חלוצה בתחום טכנולוגיות החיפוש של תוכן ויזואלי". עוד נמסר, כי קוריגון מסייעת לזהות עצמים בתוך תמונות, ולהתאים אלמנטים ויזואליים וטקטואליים, כדי לוודא זיהוי ודאי של המוצר.
"עם למעלה ממיליון מוצרים בפלטפורמה של איביי, המומחיות והטכנולוגיה של קוריגון תסייע להתאים את התמונות הטובות ביותר למוצרים שלהן, כך שהרוכשים יהיו בטוחים בכך שהם רוכשים בדיוק את מה שהם רואים".
קוריגון הוקמה בשנת 2008 בידי אבינועם עומר ועינב איתמר. עומר ייסד בעבר את חברת זומיקס, שנרכשה בידי מיקרוסופט. בהודעת אי.ביי נכתב, כי אנשי קוריגון, שיושבת כיום ברמת החייל בתל אביב, יפעלו ממרכז הפיתוח של איביי בנתניה.
עמית מניפז, סמנכ"ל ב־eBay העולמית, מסר: "בעודנו ממשיכים לפתח את חוויית הקנייה באיביי, הטכנולוגיה והמומחיות של קוריגון סייעו לקונים למצוא את התוצאות הטובות ביותר, באמצעות חוויות שלא היו אפשריות לפני כשנה".
כך נראים משרדי חברת קוריגון בתל אביב