שתף קטע נבחר
 

מיני עוברת לחשמל עם קאנטרימן היברידית נטענת

הקאנטרימן החדשה שתעשה פרימיירה עולמית בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה, תהיה מיני ראשונה עם מנוע היברידי נטען. לישראל תגיע בשנה הבאה

הדור השני של הקאנטרימן, רכב הפנאי של מיני, ייחשף בתערוכת לוס אנג'לס שתפתח שעריה במהלך חודש נובמבר. אך כבר כעת מאשרים ביצרנית כי הדגם החדש יקבל מערכת הנעה היברידית. פרט למיני E מ-2008 שנמכרה בכמויות קטנות, זו תהיה פעם ראשונה בה יוצע מנוע חשמלי במכונית של המותג.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:


יחידת ההנעה מגיעה מה-225xe ההיברידית-נטענת, ומשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר המחובר לגלגלים הקדמיים, דרך תיבת 6 הילוכים אוטומטית למנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים. ההספק המרבי המשולב עומד על 224 כ"ס ו-34.6 קג"מ. המנוע החשמלי ניזון ממצבר ליתיום-יון 7.6 kWh המותקן בחלקו האחורי, ומאפשר נסיעה ללא שימוש במנוע הבנזין עד מהירות 125 קמ"ש למרחק של 40 ק"מ. טעינה מלאה של המצברים תארך 3 שעות ו-15 דקות או שעתיים ו-15 באמצעות טעינה מהירה.

 

 

הקאנטרימן החדשה מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית המודולארית של ב.מ.וו (UKL) המשותפת כיום למיני 3 ו-5 דלתות, קלאבמן, וב.מ.וו X1 כמו-גם סדרה 2 אקטיב-טורר וגרנד טורר. הוא יציע מידות גדולות מהדגם היוצא - 15 ס"מ לאורך ו-8 ס"מ לרוחב תוספת גודל זו אמורה לשפר את המרווח לנוסעים ואת נפח תא המטען.

 

הגרסאות הרגילות יצויידו במנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספקים שינועו בין 116 כ"ס ל-192 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה קדמית או כפולה-קבועה (ALL4) כאופציה במנועים החזקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים