M&M משיקה לראשונה מילוי חדש
במאי 2017 אוהבי הממתקים יוכלו ליהנות ממילוי חדש שמייצרת החברה הוותיקה - קרמל. הטעם החדש יצטרף לטעמים הידועים שוקולד חלב ובוטנים, אך סוכריות הקרמל יהיו מעט גדולות ורכות יותר
שוקולד חלב ובוטנים הם הטעמים הידועים של ממתקי ה-M&M's, אך בקרוב תהיה למעריצים אפשרות נוספת לבחירה כדי לגרות את בלוטות הטעם שלהם. לראשונה בהיסטוריה בת 75 השנים של המותג, חברת הממתקים הוותיקה מאמצת מילוי חדש - קרמל, אשר יהפוך לחבר קבוע במשפחת M&M. הסוכרייה החדשה תהיה מורכבת ממילוי קרמל, מסביבו שוקולד חלב, עטופים בציפוי הקראנצ'י והצבעוני הידוע. עם הקרמל, M&M מציגה קטגוריה רביעית של ממתק: רך ולעיס. הקטגוריות האחרות הן פריך (פרצעל), חלק (שוקולד חלב ומריר) ואגוזי (בוטנים).
החברה לרוב מתנסה עם טעמים – כמו מנטה וצ'ילי – אבל לא מילויים. האנק איזו, סגן נשיא מחקר ופיתוח של חברת האם מארס, אמר כי המותג לרוב משחק עם הגודל, הצורה, הצבע והמרקם. אבל הקרמל מהווה מקור לעניין עבור החברה בשנים האחרונות. "קרמל הוא אופנתי מאוד", לדבריו. "מדובר בנתח שוק של 2.2 מיליארד דולר, זו קטגוריה צומחת ואנו רוצים להיות חלק ממנה".
M&M פותחו במקור במהלך מלחמת העולם השניה. ממתקי השוקולד עבדו היטב בתור חטיף עבור החיילים בשטח משום שהם "היו נמסים בפה ולא ביד", כפי שהסלוגן של החברה הצהיר. הצורה העגלגלה שלו והפרמטרים הרבים הניתנים לשינוי הפכו אותו לתבנית קלה לחדשנות.
סוכריות ה-M&M's הממולאות קרמל, הגדולות במעט מהסוכריות הרגילות עם שוקולד החלב, מהוות צעד משמעותי - ויקר – שלקח לחברה מספר שנים לפתח. "הפיתוח היווה אתגר טכנולוגי גדול עבורנו", אומר איזו. "לעולם לא היה לנו M&M עם מילוי רך באמת, אז היינו צריכים להבין איך לא להפוך את השוקולד לדביק מדי או רך מידי כדי למנוע קריסה של הסוכרייה".
הצוות של איזו עבד עם מהנדסים ומדעני פיתוח מוצר על תכנון ופיתוח המכונות למילוי ה-M&M בקרמל. יצרנית הממתקים השקיעה גם 100 מיליון דולר בבניית מפעל חדש בטופקה, קנזס. החדשות אמנם עודדו את חובבי הממתקים, אבל אל תתרגשו יותר מידי, לעת עתה. סוכריות ה-M&M קרמל יגיעו לשוק רק במאי 2017. "משום שמדובר במוצר חדש לחלוטין, אנחנו עדיין בתהליך של סיום הגדרות הייצור", אמר איזו.