אופל אינסיגניה חדשה נחשפת, עדיין תחת מעטה הסוואה
אופל משחררת תמונות ופרטים ראשונים על האינסיגניה החדשה שתוצג בתערוכת ז'נבה ותגיע לישראל בסוף 2017 - גדולה, מודרנית וקלה מבעבר
התמונות מראות את המכונית תחת מעטה הסוואה, אך ניתן להבחין כי בהתאם לשמרנות העיצובית המאפיינת את החברה, גם הפעם אין מהפכות גדולות בהשוואה לדגם היוצא, שזכה ב-2009 בתואר מכונית השנה באירופה. בחזית סבכה קדמית גדולה ויחידות תאורה צרות שככל הנראה יוצעו כאופציה בטכנולוגיית לד-מטריקס, המאפשרת אלומה משתנה עם 32 גופי תאורה משתנים לעומת 16 באסטרה. קורה C המשתפלת לאחור יוצרת מראה שמזכיר קופה, למרות מרכב ארבע הדלתות. מסיט האוויר בקצה תא המטען קטן מבעבר.
האינסגניה מתבססת על פלטפורמה E2 מודולארית שפותחה בשיתוף ג'נרל מוטורס, עם בסיס גלגלים ארוך בלמעלה מ-9 ס"מ מקודמתה, ולהעמיד אותו על 283 ס"מ, מהגדולים בקטגוריה. האורך הכללי צמח רק ב-5.5 ס"מ בשל קיצור סרחי העודף. תא המטען צפוי להציע יותר מ-500 ליטר של נפח - שוב, אחד הנדיבים בקטגוריה. למרות הגידול בממדים, המשקל העצמי צפוי להצטמצם ב-175 ק"ג.
האינסיגניה תוצע עם מנוע טורבו בנזין חדש בגרסת הבסיס - 1.5 ליטר עם 165 כ"ס ו--25.5 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית (בעתיד תוצע גם אוטומטית). מעליו יוצע מנוע 2.0 ליטר עם 250 כ"ס ו-40.8 קג"מ עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית (6 בקודמת) והנעה כפולה-קבועה עם הכוונת מומנט משתנה בין ציר קדמי לאחורי. גרסה זו תוצע גם עם בולמים אדפטיביים בעלי שלושה מצבי קשיחות.
תא הנוסעים יציע את מערכת IntelliLink עם מסך מגע בגודל "8 כולל צימוד לאייפון דרך Appel CarPlay ותמיכה מלאה באנדרואיד ומערכות בטיחות מתקדמות שהוצגו באסטרה הנוכחית, כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, התראה על שטחים מתים וזיהוי תמרורים.