וולוו S90 בישראל - החל מ-390 אלף שקל
וולוו משיקה בישראל את ה-S90 החדשה. מחליפת ה-S80 מציעה ממדים נדיבים, מנועי טורבו מתקדמים, רשימת אבזור ארוכה ומערכות בטיחות מתקדמות
חברת מאיר, יבואנית וולוו, משיקה בישראל את ה-S90, מכונית סאלון חדשה שמחליפה את ה-S80 הוותיקה אשר שווקה כאן במשך כעשור. ה-S90 תמודד מול מתחרות כמו מרצדס E קלאס וב.מ.וו סדרה 5 החדשות, ותנסה לעשות זאת בעזרת תג-מחיר אטרקטיבי יחסית שיתחיל ב-390 אלף שקלים. צפי המכירות: כ-150 יחידות בשנה.
וולוו S90
ה-S90 מתבססת על פלטפורמה מודולארית משותפת ל-XC90 העדכנית ומציעה מידות נדיבות, כשהיא ארוכה ורחבה ממתחרותיה הישירות. עם בסיס גלגלים נדיב במיוחד (294 ס"מ) ותצורת מנוע רוחבית, היא מבטיחה להציע את תא הנוסעים המרווח בקטגוריה.
ה-S90 תשווק בישראל עם מנועים בנפח 2.0 ליטר - טורבו עם 254 כ"ס בגרסת T5, או טורבו ומגדש-על עם 320 כ"ס בגרסת T6. שני המנועים ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית עם הנעה קדמית ב-T5 וכפולה ב-T6. הביצועים: מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות ב-T5, ו-5.9 שניות ב-T6. תצרוכות הדלק הממוצעת עומדת על 15.4 ק"מ לליטר ו-13.9 בהתתאמה.
וולוו תשווק בארץ את המכונית בשתי רמות גימור: "מומנטום" (390 אלף שקלים ל-T5 ו-425 אלף שקלים ל-T6) כוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית (עם זיכרונות לנהג) ומחוממים, מסך מגע ענק ("9), בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, חלון שמש וחישוקי "18 קלים. ציוד הבטיחות כולל מערכת לנהיגה חצי אוטונומית המשלבת בין בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת שמירה על נתיב, בלימה אוטונומית במצבי חירום כולל בכניסה לצמתים, התראה לערנות נהג וזיהוי תמרורים.
גרסת "אינסקריפשן" (ב-450 אלף שקלים ל-T5 ו-485 אלף שקלים ל-T6) מוסיפה מיתלי אוויר בציר האחורי, ריפודי עור נאפה, וילונות לחלונות האחוריים, תא מטען חשמלי, חישוקי "19 ומערכת להתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור והכנה לפגיעה מאחור.
וולוו S90