פורשה פנאמרה מציגה גרסה בסיסית. הכל יחסי בחיים
פורשה חושפת גרסת בסיס לפאנמרה עם מנוע V6 מוגדש באדיבות אודי, ביצועים משופרים וצריכת דלק וזיהום נמוכים יותר מבעבר. תג המחיר מתחיל ב-797 אלף שקל
הפנאמרה מצויידת במנוע V6 טורבו בנזין בנפח 3.0 (המוכר מאודי S4) שמפיק 330 כ"ס ו-45.9 קג"מ ב-1,340 סל"ד, תוספת 30 כ"ס ו-5.1 קג"מ (ב-2,900 סל"ד נמוכים יותר) לעומת מנוע V6 3.6 ליטר האטמוספרי היוצא. המנוע החדש משודך לתיבת כפולת-מצמד עם 8 יחסים (7 בקודם) ולהנעה אחורית (היחידה בהיצע הפנאמרה) או כפולה-קבועה כאופציה.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות בגרסת ההנעה האחורית או 5.5 שניות בגרסת ההנעה הכפולה, קיצוץ של 0.6 שניות. לצד זאת, המנוע החדש חסכוני מקודמו בצריכת הדלק ב-13 אחוז וב-20 אחוז בפליטת מזהמים.
רשימת האבזור כוללת מסך מגע בגודל "12.3, חלון שמש פנוראמי, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, וילונות צד חשמליים, מפתח חכם, סגירת וואקום לדלתות, דלת תא מטען חשמלית, מערכת שמע של Bose ודלת. אבזור הבטיחות כולל התראה לסטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
לצד זה מושקת גם גרסת "אקזיקיוטיב" עם בסיס גלגלים ארוך ב-15 ס"מ לשיפור מרווח הרגליים של הנוסעים מאחור, ובעיקר כדי לספק את הדרישה לגרסאות אלו בשוק הסיני. גרסה זו תוצע בכל אחת מיחידות ההנעה בתוספת 95 אלף שקלים, בשונה מהדור הקודם שהוצע בגרסת בסיס גלגלים מוארך רק בגרסאות S וטורבו הבכירות. האקזקיוטיב תצויד כסטנדרט בכיוון חשמלי וחימום לכל ארבעת המושבים, חלון שמש פנורמי וקפיצי אוויר אדפטיביים מלפנים ומאחור.
גרסאות 4S טורבו הבכירות יצוידו בנוסף בהיגוי אחורי אקטיבי המסייע לצמצום רדיוס הסיבוב במהירות נמוכה ושיפור היציבות הכיוונית במהירות גבוהה. כאופציה ניתן להזמין שולחנות כתיבה נשלפים בין המושבים מאחור, מסך לשליטה נפרדת במערכות בקונסולה האחורית וצמד מסכים בגודל "10.1 עם התקן נשלף בגב מושבים הקדמיים.