שתף קטע נבחר
 

יתרון ההובלה: השנה של וולטרן

וולטרן הינו מותג ותיק ומוכר המחויב לשמור על הובלה מול מותגים רבים בקטגוריית משככי הכאבים. בשנה החולפת השיק המותג את וולטרן אמולג'ל פורטה 2.32% - להקלה על כאבי מפרקים לאורך זמן – עד 12 שעות

בשיתוף Superbrands

 

משכך הכאבים וולטרן אמולג'ל הוא תכשיר ללא מרשם רופא, שנועד לטיפול בכאבי גב, מתיחת שרירים ודלקות מפרקים באופן מקומי וחיצוני (טופיקלי).התכשיר נמכר בבתי מרקחת, קופות החולים ורשתות הפארם.

 

מותגי-על נוספים בערוץ Superbrands:

כך נולדה השפה התקשורתית של טמבור

בזכות הצרכנות הנבונה: השנה של yad2

חביב הקהל: שנת ההובלה של רמי לוי

 

התכשיר מבוסס על מולקולת Diclofenac, אשר פותחה בשנת 1973 על ידי חברת סייבה גיגי, אשר התאחדה בשנת 1996 עם מעבדות סנדוז ליצירת חברה משותפת בשם נוברטיס, שהפכה לאחת משלוש חברות התרופות הגדולות בעולם. שש שנים נוספות חלפו מיום פיתוח המולקולה, עד שבשנת 1979 הושק המוצר לראשונה בשוק הבריטי. מאז הוא נמכר בכל רחבי העולם, ועד היום השתמשו בו למעלה מ-400 מיליון אנשים בכל חמש היבשות.

 

וולטרן אמולג'ל מסייע בהקלת הכאב והדלקת באמצעות חומר פעיל, שחודר לתוך רקמת השריר או המפרק. בישראל משווק המותג על ידי GSK Consumer Health. המותג וולטרן כולל בנוסף גם את המוצר "וולטרן אקטי גו כמוסות ליקוויד ג'ל" לשיכוך כאבי ראש, כאבי גב, כאבי פרקים ושרירים ולהורדת חום.

 

הסביבה התחרותית

בשוק הישראלי קיימים מספר מוצרים דומים המתחרים ישירות במותג בקטגוריית משככי הכאבים הטופיקלים (תכשירים למריחה על העור). במקביל מתחרה וולטרן גם במשככי הכאבים לבליעה (טבליות או כדורים לשיכוך כאבים).

 

האתגר השיווקי

וולטרן הינו מותג ותיק ומוכר מאוד, המתמודד מול מותגים רבים בקטגוריית משככי הכאבים - וחייב להתחדש ולשמור על הובלת הקטגוריה. על כן עליו לבצע מהלכים אקטיביים על מנת לשמר את המודעות הגבוהה אליו, ולהפגין אטרקטיביות וחדשנות.

 

הפתרון השיווקי

במחצית 2015 השיקה נוברטיס קונסיומר הלת' בישראל תוספת חדשנית לסדרת וולטרן אמולג'ל: וולטרן אמולג'ל פורטה 2.32%, להקלה על כאבי מפרקים לאורך זמן - עד 12 שעות. הג'ל החדש נועד לתת מענה לאנשים הסובלים מכאבי פרקים כרוניים, תופעה שכיחה שרבים סובלים ממנה לאורך כל חייהם.

 

אנשים הסובלים מכאבי מפרקים מתקשים לבצע מטלות ופעולות פשוטות המעמיסות על המפרקים, כגון קימה מישיבה לעמידה, הליכה למרחקים ארוכים, עמידה ממושכת, עלייה וירידה במדרגות, כניסה ויציאה ממכונית וכדומה.

 

כאבי פרקים קשורים למוגבלות בעבודה וירידה באיכות החיים, כאשר בארה"ב נמצא שמבוגרים הסובלים מכאבי פרקים הם בעלי סבירות גדולה עד פי שלוש לדווח על בריאות ירודה מאשר אלו ללא כאבי פרקים.

 

וולטרן אמולג'ל פורטה מכיל את החומר הפעיל Diclofenac Diethylamine בריכוז של 2.32%

(כמות כפולה בהשוואה לזו הנמצאת בוולטרן אמולג'ל). בשונה מכדורים, העוברים דרך הקיבה, וולטרן אמולג'ל פורטה פועל ישירות על המפרקים ומקל על הכאב – עד 12 שעות.

 

המוצר מומלץ בעיקר לסובלים מכאבים כרוניים במפרקים היות והינו בעל אפקט אנטי דלקתי, ועל כן מפחית משמעותית את הנפיחות ואת כאב המפרקים ומאפשר למטופל לחזור לנוע בחופשיות

במהירות רבה.

 

השקת המוצר בישראל לוותה במהלך תקשורתי גדול, שכלל קמפיין טלוויזיה תחת הסלוגן "לנוע בחופשיות". הקמפיין התמקד, ביתרון שקיים בספיגה הישירה של החומר הפעיל בג'ל למקור הכאב, בשונה מכדורים. כמו-כן תיקשר הקמפיין גם את זמן ההשפעה הארוך של וולטרן אמולג'ל פורטה: "וולטרן אמולג'ל פורטה חודר ישירות למפרק ומקל על הכאב עד 12 שעות".

 

במקביל עלה הקמפיין גם בערוצי הרדיו והדיגיטל, ופעילות ערה נערכה גם בנקודות המכירה ברשתות הפארם, התקיימו הדרכות ממוקדות על המוצר החדש ויתרונותיו לקהל הרוקחים ולרופאים.

 

דברים שלא ידעת על וולטרן

בסין מופיע בלוגו המותג איש אדום, לאחר שהתגלה כי בסין, דמות בצבע כחול מרמזת על מאורע שלילי שעומד להתרחש.

הזמרת מדונה נקלטה על ידי צלם פפראצי צרפתי כשהיא יוצאת מבית מרקחת ומשקית הקניות שלה מבצבצת אריזת וולטרן.

כ-28% מהאוכלוסייה סובלים מכאבי מפרקים כאשר שכיחותם עולה עם הגיל וגדלה במקרים של עודף משקל. נשים סובלות יותר מכאבי מפרקים, ובעוצמת כאב חזקה יותר.

אזור הברך הוא האזור השכיח ביותר בכאבי מפרקים (ללא קשר לגיל או מין). נמצא שלגנטיקה יש השפעה גבוהה לסיכוי לכאבים אלו.

כאבי מפרקים קשורים למוגבלות בעבודה וירידה באיכות החיים. אנשים הסובלים מכאבי מפרקים מתקשים לבצע מטלות ופעולות המעמיסות על המפרקים, כגון קימה מישיבה לעמידה, הליכה למרחקים ארוכים, עמידה ממושכת ועלייה וירידה במדרגות.

 

אבני דרך בחייו של וולטרן

1973 - מולקולת Diclofenac מפותחת במעבדות חברת סייבה גיגי.

1979 - משכך הכאבים של וולטרן מושק לראשונה בעולם, בבריטניה.

1996 - סייבה גיגי ומעבדות סנדוז מתמזגות ויוצרות את חברת נוברטיס.

2000 - נוברטיס פותחת בישראל סניף מקומי.

2009 - המותג וולטרן מתמודד עם משבר תדמיתי.

2014 - נוברטיס קונסיומר הלת' ו-GSK קונסיומר הלת' – מתמזגות.

2015 - השקת וולטרן אמולג'ל פורטה בישראל.

 

בשיתוף Superbrands 


פורסם לראשונה 17/11/2016 20:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
שרון לוי, מנכ"ל GSK Consumer Healthcare ישראל
קלודין בורשטיין נאור, מנהלת תחום כאב ותזונה
מומלצים