שתף קטע נבחר
 

סיאט אטקה בישראל. המחיר: החל מ-140 אלף שקלים

רכב הפנאי החדש של סיאט הגיע ארצה, וישווק החל מחודש ינואר עם שילוב מנוע-גיר אחד ובארבע גרסאות אבזור

חצי שנה לאחר שנהגנו בו לראשונה, מגיע סיאט אטקה לישראל. רכב הפנאי של היצרנית הספרדית של קונצרן פולקסווגן מצטרף בכך לקטגוריה הצומחת של דגמי פנאי בכל הגדלים והסוגים. סיאט אמנם עושה זאת  באיחור, אבל מבטיחה להציע חבילה אטרקטיבית שתסייע לה לשפר עוד יותר את נתוני המכירות המחמיאים בשנתיים האחרונות. האטקה תשווק בישראל - החל בינואר - במחיר של 140 אלף שקל לגרסת הבסיס, ועד 188 אלף שקלים לגרסה היקרה ביותר. צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט, העדיף שלא להתנבא באשר למספר המכוניות מדגם אטקה שיימכרו במהלך 2017.

 

 

סיאט, שלא הצטרפה (בזמן) להתנפלות האדירה של תעשיית הרכב על פלח שוק רכב הפנאי, תנסה לסגור פערים במהירות באמצעות האטקה המבוסס על פלטפורמת MQB המודולארית של פולקסוואגן, ואשר משותפת לטיגואן החדש. תחרות קשה צפויה משני דגמי קיה (נירו ההיברידי וספורטאז' רב המכר) הזולים יותר, כמו-גם יונדאי טוסון, פיז'ו 3008, ניסאן קשקאי ואחרים.

 

לרכב הפנאי הספרדי בסיס גלגלים של 264 ס"מ, הקצר בקטגוריה בה מככבים בישראל קיה ספורטאז', יונדאי טוסון וניסאן קשקאי. הוא גם קצר מהם ב-2 (ניסאן) עד 12 ס"מ (קיה ויונדאי). הוא רחב כמותם אך נמוך מהם במקצת. תא המטען מציע 510 ליטרים של נפח כאשר המושבים בשורה האחורית ניצבים.

 

 

האטקה משווק בחו"ל עם מגוון מעניין של מנועים, החל מליטר (שלושה צילינדרים) ו-115 כ"ס עם תיבה ידנית בלבד או כפולת-מצמד בעתיד, ועד טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם תיבה כפולת-מצמד. שני אלה לא יגיעו לישראל בשלב ראשון לפחות, בדיוק כמו גרסאות כפולות הנעה או תיבות הילוכים ידניות. אצלנו ישווק האטקה עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, ותיבה כפולת-מצמד עם 7 הילוכים. המהירות המרבית עומדת על 198 קמ"ש והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש על 8.6 שניות. צריכת הדלק הממוצעת הרשמית: 18.2 ק"מ לליטר. 

 

רכב הפנאי של סיאט ישווק כאן בארבע גרסאות אבזור. הבסיסית שבהן היא ה"סטייל" שתעלה 140 אלף שקלים, ומעליה ה"סטייל פלוס" במחיר של 146 אלף שקלים. ההבדל בין הגרסאות - מסך מידע בגודל "8 ביקרה יותר לעומת "5 בבסיסית, ותוספת של התרעה על רכב חוצה מאחור ורכב עוקף בשטח מת. בשתי הגרסאות יש חישוקי "17 ובלם יד חשמלי, מערכת התרעה על עייפות, התרעת קירבה ובלימה אוטונומית, כמו-גם 7 כריות אוויר בטיחותיות.

 

גרסת האקסלנס (166 אלף שקלים) מוסיפה על השתיים גם חלון גג פנורמי, מערכת דיינמיק-דרייב המציעה ארבעה מצבי נהיגה, הנעה ופתיחת דלת (דלת המטען באופן חשמלי) ללא מפתח, חישוקי "18 ומושבי ספורט בריפוד אלקנטרה. הגרסה היקרה ביותר (188 אלף שקלים) מכונה "אקסלנס פלוס" ומציעה בנוסף פתיחת תא מטען בעזרת תנועת רגל מתחת לפגוש האחורי, מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, מערכת שמע משודרגת, חישוקי "19 ומצלמת 360 מעלות המציגה את הרכב על מסך המידע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיאט אטקה בישראל - החל מ-140 אלף שקל
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים