אופל אינסיגניה חדשה - בישראל בעוד שנה
המשפחתית הגדולה של אופל עוברת שדרוג מקיף ותגיע ארצה במגוון גרסאות מרכב ולאחר דיאטה חריפה. אצלנו החל מקיץ 2017
האינסיגניה שייכת לקטגוריה המשפחתיות הגדולות שהולכת ומצטמקת בשנים האחרונות, עקב נדידת חלק ניכר מהלקוחות לרכבי פנאי. באופל לא החמיצו את ההתפתחויות, ובחרו במהלך שנועד להפוך את האינסיגניה לרלוונטית בכל זאת - שדרוג לכיוון היוקרתי יותר. לכן, בשונה מהשמרנות העיצובית המאפיינת במרבית המקרים את אופל, למכונית החדשה מראה מודרני ודינמי מבעבר בזכות סבכה קדמית גדולה, יחידות תאורה צרות ומחודדות, קווי מתאר מודגשים בפרופיל וקורה C המשתפלת בחדות לאחור. גם תא הנוסעים עבר עדכון מסיבי, וזכה בין היתר במסך מגע גדול, גלגל הגה ספורטיבי, מושבים שונים (כולל הנמכה ב-3 ס"מ) וחומרים איכותיים עם אפשרות בחירת גימורים וצבעים מגוונת מבעבר.
האינסיגניה מתבססת על פלטפורמת E2 המודולארית שפותחה בשיתוף ג'נרל מוטורס. היא ארוכה ב-5.5 ס"מ (490 ס"מ), רחבה במעט ((186 ס"מ) ונמוכה ב-3 ס"מ (147 ס"מ). בסיס הגלגלים צמח ב-9 ס"מ ל-283 ס"מ, ואמור על כן להציע מרחב פנים נדיב מבעבר. תא המטען קטן במעט (490 במקום 530 ליטר). למרות הגידול בממדים, האינסיגניה החדשה קלה ב-175 ק"ג מהקודמת. בין היתר כוללת האינסיגניה בורר מצבי נהיגה המשנה את תגובת המצערת ותיבת ההילוכים, תגבור ההגה, רגישות בקרת היציבות וקשיחות בולמי הזעזועים האדפטיביים.
בשלב ראשון תוצע האינסיגניה עם מנוע טורבו-בנזין חדש בגרסת הבסיס - 1.5 ליטר עם 165 כ"ס ו-25.5 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית (בעתיד תוצע גם אוטומטית). מעליו יוצע מנוע 2.0 ליטר עם 250 כ"ס ו-40.8 קג"מ עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית (6 בקודמת) והנעה כפולה-קבועה, עם הכוונת מומנט משתנה בין ציר קדמי לאחורי.
רשימת האבזור האופציונאלי כוללת יחידות תאורה בטכנולוגיית לד-מטריקס עם 32 גופי תאורה המאפשרים אלומה משתנה, מערכת מצלמות היקפיות ותצוגה עילית על השמשה לנתוני נסיעה. כמו-כן יוצעו מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.