"כל עסק יכול להציע חוויה אחרת ללקוח"
העולם העסקי עובר בשנים האחרונות מהפיכה בכל מה שקשור לחווית הלקוח באמצעות ניתוח צרכים, שימושים ומיקום של כל לקוח ולקוח באמצעות Wi-Fi. "אם אני צרכן שהגיע לחנות בגדים ואני מגיע לטריטוריה מסוימת בחנות, אז אני יכול לקבל מהמערכות הודעה אישית או מסר אישי לגבי מבצע"
בשיתוף הוט עסקים
העולם העסקי מתקדם בקצב מהיר מאוד בעולם ובעיקר בישראל, הלקוחות העסקיים דורשים פתרונות טכנולוגיים כדי לשפר את חווית הלקוח שלהם ולבדל את עצמם מכולם. אז איך עושים את זה?
צפו בראיון המלא
צילום: אלי סגל
ברוק מציין כי הארגונים והעסקים בכל העולם וגם בישראל משתמשים יותר ויותר בכל העושר הטכנולוגי והחוויות החדשות שמתפתחות כמעט מידי יום. "אנחנו נראה יותר ויותר ארגונים משתמשים בזה כדי באמת לשפר את חוויית הלקוח, לעשות פרסונליזציה, אני יודע יותר על המשתמש שלי, אני יכול לתקשר איתו בצורות שונות וגם כדי לייעל את הארגון ולשפר את שורת ההכנסות שלו והרווחיות שלו, אז כן הכל כאן ונראה את זה יותר ויותר והטכנולוגיה בהחלט מתחדשת".
בשיתוף הוט עסקים
צילום מסך
אילן ברוק
צילום מסך
מומלצים