שתף קטע נבחר
 

סקודה אוקטביה RS מתעדכנת - בישראל באמצע 2017

סקודה מחדשת את עיצוב גרסת הביצועים של האוקטביה המשפחתית, משדרגת את האבזור ומעניקה לה (קצת) יותר כוח. לישראל תגיע באמצע שנה הבאה

סקודה מעדכנת את האוקטביה RS, גרסת הביצועים של המשפחתית הצ'כית. עם שינויי עיצוב בחרטום, תוספת כוח ושינויים במיתלים. ה-RS המחודשת תנחת בישראל באמצע 2017, חודשים ספורים לאחר שתגיע אלינו האוקטביה מתוחת הפנים הרגילה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 

ה-RS תוצע כבעבר בגרסאות סדאן (5 דלתות) וסטיישן. שינויי העיצוב זהים לאלה של הגרסה הרגילה ומתרכזים בחרטום עם יחידות תאורה מפוצלות (לד אדפטיבי), מסך תצוגת נתונים צבעוני בלוח המחוונים ומסך מגע גדול ("9.2) בקונסולה המרכזית. הגרסה המעודכנת תציע גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו התראת התנגשות כולל זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית בנסיעה עירונית והתראה לשטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.

השינוי המרכזי נוגע למנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין שזוכה לתוספת כוח של 10 כ"ס - 230 כ"ס בסך הכל. המומנט עומד על 35.6 קג"מ ב-1,500 סל"ד, ותיבת הילוכים ידנית או כפולת-מצמד עם 6 יחסים נותרו ללא שינוי, כך שנתון התאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות, זהה לדגם היוצא. המהירות המרבית עלתה ב-5 קמ"ש ל-250 קמ"ש. שינויים נוספים בוצעו במערכת המיתלים עם הנמכה של 1.5 ס"מ והרחבה למפסק הציר האחורי ב-3 ס"מ.

 

 

כבעבר, ה-RS תצויד במערכת XDS המדמה - דרך בקרת המשיכה - פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה, מערכת DCC (ר"ת Dynamic Chassis Control) המשנה את מערכת ההנעה, תגבור ההגה, רגישות בקרת היציבות סאונד המנוע וקשיחות בולמי הזעזועים בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים