2 הרוגים בהידרדרות אוטובוס נוסעים לתהום
קו 462 של "אגד תעבורה" שהיה בדרך מירושלים לאריאל הידרדר מסיבה שטרם התגלתה לתהום בעומק של כ-300 מטרים באזור מעלה לבונה ולכד נוסעים רבים מתחתיו. נהג האוטובוס, אבישי קרואני בן 37, נהרג במקום. צוותי החילוץ פעלו תחת גשם שוטף לחילוץ לכודים מהאוטובוס
שני גברים נהרגו בהתהפכות אוטובוס ממוגן של חברת "אגד תעבורה" הלילה (יום ה') לתהום בעומק של כ-300 מטר סמוך למעלה לבונה שבבנימין. אחד ההרוגים הוא נהג האוטובוס, אבישי קרואני בן 37 מאריאל. צוותי מד"א טיפלו ב-7 פצועים נוספים, בהם 3 במצב קשה, וצוותי חילוץ רבים עדיין פועלים בשטח גם הבוקר בזירת תאונת האוטובוס, קו 462 שהיה בדרכו מירושלים לאריאל. לפי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, החודש נהרגו בכבישים 30 בני אדם לעומת 23 בתקופה המקבילה אשתקד.
ממד"א נמסר כי צוותי מד"א, בסיוע כוחות רפואה של צה"ל, טיפלו בנפגעים בתנאי שטח קשים בחשיכה ובגשם. מסוקים ואמבולנסים פינו את הפצועים לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה, תל השומר, השרון בפתח תקווה ושערי צדק בירושלים. כוחות צה"ל ירו פצצות תאורה מעל לזירת התאונה על מנת לעזור לצוותי החילוץ למצוא פצועים נוספים.
משה הרשטיק, סגן מפקד יחידת החילוץ מגילות שפועלת בשיתוף עם גורמי חילוץ נוספים, ציין כי "מדובר בזירה מורכבת מאוד, ואנו פועלים בשיתוף עם כוחות הכיבוי ויחידת החילוץ שומרון להזיז את האוטובוס". משום שמדובר באוטובוס ממוגן, משקלו הרב הקשה על צוותי החילוץ להפוך אותו על צידו השני.
פרמדיק מד"א חיים חיימסון תיאר את התאונה הקשה: "מדובר בתאונה מזעזעת. כשהגענו למקום ראינו את גדר ההפרדה בין הכביש לתהום פרוצה, ובמרחק של מאות מטרים משם ראינו את האוטובוס מפורק והפוך על הגג. הזירה הייתה מורכבת וקשה, היה חושך מוחלט ופעלנו בגשם ובבוץ. שמענו צעקות וקריאות לעזרה מכיוון האוטובוס. בדרך לשם נתקלנו בשני פצועים שעפו מהאוטובוס. נכנסנו דרך החלון האחורי שהתנפץ וחילצנו את הפצועים כדי להעניק להם טיפול רפואי".
מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר, שניהל את הפינוי הרפואי בשטח סיפר כי "הצוותים נפרשו בשטח כדי לוודא שאין נפגעים נוספים שעפו מהאוטובוס, וביצעו סריקות יחד עם מסוק שהוזנק למקום".
קצין אג"ם במחוז יו"ש של רשות הכבאות, אבנר מוצאפי, תיאר את פעולות החילוץ בזירה: "צוותי החילוץ יחד עם יחידות חילוץ של מתנדבים, וסרקנו אחר נפגעים שהיו פזורים לאורך כל המדרון שבו הידרדר האוטובוס. אנחנו התמקדנו בניסיונות הרמת האוטובוס כדי לוודא שאין לכודים נוספים. מדובר באוטובוס מוגן ירי ששוקל כמעט פי שניים מאוטובוס רגיל. תנאי הקרקע היו קשים מאוד לעבודה".
מנחם לף, ראש סניף בנימין של איחוד הצלה, סיפר כי "מתנדבים של איחוד הצלה סניף בנימין שהגיעו למקום ביקשו סיוע של תאורה וצוותי כיבוי ומסוקים שיסייעו לחילוץ הנפגעים. עקב אופי האירוע יצאו למקום מתנדבים גם מירושלים ומיישובי השומרון".
מתנדב איחוד הצלה מיכאל חי כהן סיפר על הקושי להגיע לזירת ההתהפכות: "כשהגעתי לזירה ירדתי באופן רגלי יחד עם ראש הסניף ומתנדבים נוספים במשך כעשר דקות תוך כדי גשם שוטף ובוץ, עד שהגענו לאוטובוס ההפוך. למרבה הצער נתקלנו במספר נפגעים ללא הכרה וללא דופק ונשימה".