שתף קטע נבחר

במהלך הסופ"ש הסוער: תקלות בשירותי HOT ברחבי הארץ

במוקד הלקוחות אמרו ל-ynet: יש תקלות בשל הפסקות חשמל והן בטיפול, חלקן תוקנו. אך בת"א, יפו, רמה"ש, חיפה והקריות עדיין התלוננו שהשירות לא חזר ושיש עומס במוקד. לקוח: "תקועים בבית ומנותקים מהעולם"

לקוחות מרחבי הארץ התלוננו במהלך הסופ"ש על תקלות בשירותי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפוניה של HOT (הוט). במוקד שירות הלקוחות של החברה אמרו ל-ynet כי יש תקלות במספר רחובות בשל הפסקות חשמל והן בטיפול. חלקן תוקנו.

 

סובלים מהתקלה? תוקנה התקלה? כיתבו לנו >>

 

זוהר מחיפה סיפר ל-ynet: "התקלה ברמות גולדה היא מיום שישי ב-17:00 בערב. כל השירותים נפלו. HOT האשימו את חברת החשמל ולא הציגו צפי לסיום. תקועים בבית ומנותקים מהעולם. במוקד הייתה הודעה שהתקלה היא במספר אזורים בארץ, כולל פתח תקווה וחדרה. המוקד שלהם קורס ואין להם תשובות. לא לוקחים אחריות על התקלה".

 

אלי מיפו סיפר: "התקלה החלה בשישי בשעות הצהריים המוקדמות. אין שידורי טלוויזיה, קו טלפון ואינטרנט. בית הוריי הפנסיונרים מנותק כליל. גם אצלי יש תקלה.

 

"'מאוד נחמד' שיש הודעה קולית ב-6900* (המספר של מוקד שירות הלקוחות של HOT - מ.ק). גם בחורף הקשה לפני מספר שנים חברת חשמל טיפלה בתקלות בנחישות - אבל HOT לא מטפלת. יש עוד בתים באזור עם אותה תקלה ואין פתרון".

 

"אין צפי לתיקון"

נכון לשעה 12:15 ביום שבת, התקלה עדיין פגעה בחלק מהלקוחות. בעמוד הפייסבוק של החברה התלוננו גם לקוחות מהקריות, ממושב עין עירון ומפתח תקווה.

 

אבי כתב בעמוד הפייסבוק של החברה: "קיימת תקלת תקשורת בטלוויזיה מול חברת הוט מאמש בשעה 16:00 באזור פתח תקווה. לא מצליח להבין למה תקלה זו טרם טופלה . התקשרתי להוט היה מענה ממוחשב אוטומטי שקיימת בעיית תקשורת. מקווה שיפצו בהתאם".

 

ערן כתב: "מאתמול אחר הצהריים אין אינטרנט ואין כלום. מצלצל לתמיכה הטכנית, ושם נאמר שיש תקלה אזורית ואין אפילו צפי לתיקון!! איך אין טכנאים בשבת?...האם יהיה פיצוי כספי על הימים האלה? אני בספק".

תלונות בעמוד הפייסבוק של חברת HOT ()
תלונות בעמוד הפייסבוק של חברת HOT

 

אין הודעה בפייסבוק, המענה ללקוחות - משמע הייתה להם תקלה פרטית

נכון למועד פרסום הידיעה, ב-HOT לא מסרו תגובה ל-ynet ובעמוד הפייסבוק של החברה לא ניתנה תשובה לגבי פיצוי. כמו כן בחברה לא ממהרים לפרסם שם הודעת התנצלות וצפי לתיקון. הנציג המשיב למתלוננים בעמוד, מבקש מהפונים לשוחח עמו בפרטי, משמע היה זה מקבץ תקלות אישיות ולא תקלה בשל מזג האוויר.

 

כך למשל, מאיה כתבה: "נראה לכם הגיוני ששכונה שלמה מנותקת מאינטרנט וכבלים ואתם חוזרים על תקליט שבור של 'זה בטיפול'?! אנחנו משלמים על השירותים האלה כסף ולא מעט. אם אי אפשר לסמוך עליכם שתגיעו לתקן בעיה לכמות גדולה של אנשים במהירות אז למה בעצם להמשיך לפרנס אתכם? בושה!!".

 

והנציג ענה לה: "שלום מאיה, על מנת שנוכל לבדוק את התקלה שציינת אנא שלחי לנו את פרטי המנוי שלך בהודעה דרך הקישור המצורף ורכז תמיכה ימשיך אתך טיפול בהקדם".

 

מאיה השיבה: "אני לא עובדת אצלכם. הפרטים שלי יעלו לכם מחיפוש לפי שם במערכת, תתקשרו אתם אליי. אבל אם זה בשביל שמנהלת בשירות תגיד שרק המוקד עובד בשבת אז עזבו כי זה פשוט מביך".

 


 
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים