פורשה-ישראל: מעכשיו גם גרסאות היברידיות נטענות
יצרנית מכוניות הספורט שעושה חיל באירופה עם גרסאות היברידיות הזוכות לתמריצי רכישה, מגיעה איתן גם לישראל
לפנמארה מנוע בנזין מוגדש בתצורת V6 ובנפח של 2.9 ליטר, המפיק - יחד עם מנוע חשמלי - 462 כ"ס ו-71.3 קג"מ. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה, המאפשרות תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות ו-278 קמ"ש מרביים. כל זאת תוך צריכת דלק ופליטת מזהמים רשמיים נמוכים במיוחד של 40 ק"מ לליטר ו-56 גרם CO2 לק"מ. מצברי ליתיום מקוררי מים מאפשרים טווח נסיעה של 50 ק"מ עד מהירות של 140 קמ"ש.
לקאיין הוותיק יותר, מנוע בנזין מוגדש בתצורת V6 ובנפח 3.0 ליטר, עם הספק מרבי - בסיוע מנוע חשמלי - של 416 כ"ס ו-60.2 קג"מ. הכוח עובר כאן לכל הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה, המאפשרות תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ו-243 קמ"ש מרביים, כמו-גם 38 ק"מ רשמיים ללא שימוש במנוע הבנזין במהירות של עד 126 קמ"ש. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 30.3 ק"מ לליטר, ופליטת המזהמים על 75 גרם CO2 לק"מ.
רשימת האבזור בשתי המכוניות כוללת מושבי עור מתכוונים חשמלית מלפנים, חלון שמש, בקרת אקלים רב-אזורית, סגירת וואקום לדלתות, מצלמות היקפית, מפתח חכם, תא מטען חשמלי, מערכת שמע של BOSE, חישוקי "19 קלים בפאנמרה ו-"20 בקאיין, ובקרת שיוט אדפטיבית (רק בפאנמרה).