ב.מ.וו סדרה 5 בישראל - החל מ-495 אלף שקל
מכונית הסלון החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל, וגרסתה הבסיסית תשאיר לכם עודף מחצי מיליון שקלים
הדור השביעי של סדרה 5 ארוך מקודמו בכ-3 ס"מ (494 ס"מ), רחב ממנו בסנטימטר (187 ס"מ) וגובהו נותר זהה - 147 ס"מ. בסיס הגלגלים צמח אמנם רק במעט - 0.7 ס"מ ל-297.5 ס"מ - אך לטענת היצרנית הוא הארוך בקטגוריה. תא המטען גדל ב-10 ליטרים ל-530 ליטר. עם זאת, המשקל העצמי נמוך בעד כ-100 ק"ג בזכות שימוש באלומיניום.
היצע המנועים עבר בירושה מהדגם היוצא עם תוספות כוח קלות, ובעיקר שינוי בשמות הדגם. הרלוונטיים לישראל הם מנועי טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר והספק מרבי של 252 כ"ס ב-530 (7 כ"ס יותר מה-528 היוצאת), ושישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס ב-540 (תוספת של 34 כ"ס לעומת ה-535 המוחלפת).
שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הביצועים: תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות ב-530 (זהה ל-528) ו-5.1 שניות ב-540 (קיצוץ של 0.6 שניות) וצריכת דלק רשמית משולבת של 16.1 ק"מ לליטר ו-13.9 ק"מ לליטר בהתאמה.
רמת אבזור "ספורט" הבסיסית (495 אלף שלק ל-530 ו-545 אלף שקל ל-540) כוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, מסך "10.25 במרכז הקונסולה הניתן להפעלה בעזרת מגע, חוגת I-Drive או מחוות יד, חלון שמש, סגירת וואקום לדלתות, חישוקי "18 קלים, בנוסף למערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ועל שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.
רמת אבזור "אקסקלוסיב" המוצעת רק ב-540 (עולה 620 אלף שקל) כוללת מערכות בטיחות מתקדמות נוספות כמו בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה בפני התנגשות בעת כניסה לצמתים, כמו-גם סוללת מצלמות היקפית, מערכת שמע של הרמן קרדון, מפתח חכם עם צג מידע וחישוקי "19.