"הטובות לקרב": ממשיכה את דרכה של "האישה הטובה", ובגדול
הספין אוף של "האישה הטובה" מביאה איתה לא מעט מאפיינים מסדרת המקור: סיפור מעניין, עריכה קצבית ונשים חזקות. אלישיה כבר לא שם, אבל את מקומה תופסת דיאן, שלא נכנעת לחיים עצמם. אם שאר הפרקים יעמדו ברף שמציבה הפתיחה - יש לנו חברה חדשה
בעודה יושבת בבית המפואר שלה, עונדת פנינים ולבושה באלגנטיות האופניינית לה, היא מכבה את הטלוויזיה, קמה מהספה וממשיכה ביומה. בטח גם תיקח עוד רגע כוס של וויסקי, אבל הוא לא יפריע לה לקבל החלטות. כי דיאן לוקהרט היא אישה חזקה, והיא לא נכנעת לחיים עצמם.
"הטובות לקרב" מתחיל שנה אחרי שהסתיימה "האישה הטובה". אלישיה לא שם (אם כי היא נרמזת פה ושם, למשל באמירות על "אנשים שחשבתי שהם קדושים, אבל התברר שהם לא"), לעומת זאת דיאן לוקהארט (כריסטין ברנסקי) ומשרד עורכי הדין שלה שם, אבל הוא התמזג עם עוד כמה משרדים והפך למגה משרד. מגה מפואר. עכשיו היא מעוניינת לפרוש, לקנות בית באיטליה, ולנשום. אבל אבוי, החיים האלה - הם אורבים מעבר לפינה. תיכף נגיע אליהם.
במקביל לחלומות הפרישה של דיאן אנחנו מתוודעים לדמויות נוספות בסדרה - ובראשן לוקה קווין (קוש ג'מבו) שהשתתפה גם בעונה האחרונה של "האישה הטובה" ועכשיו עובדת כעורכת דין במשרד שמובילים שותפים שחורים הנלחמים במערכת, ומאיה רינדל (רוז לזלי, ייגריט מ"משחקי הכס"), בת של חברים עשירים מאוד של דיאן שמתרגשת לעבור את בחינות הלשכה ולהפוך לעורכת דין מן המניין במשרד של לוקהארט, דקלר, לי, שקר כלשהו.
עוד ביקורות טלוויזיה:
הסרט על בריטני ספירס גרוע יותר מטראש
"מחר שבת": לצבי יש בעיות, והרבה פוטנציאל
מאיה מנסה להצליח לבד, בלי עזרת ההורים המקושרים, אבל גם לה החיים אורבים מעבר לפינה. כי אביה העשיר עומד להפוך למיידוף החדש - עוד לפני אמצע הפרק הראשון הוא נעצר על הונאה ומתברר שקרן ההשקעות שלו היא בעיקר אוויר, וכל הכסף שהגיע אליה, מכספי פנסיה למשל, התנדף לו. גם כל הכסף של דיאן הושקע בה, וחלום הווילה באיטליה מתנדף ביחד עמו.
דיאן ומאיה מוצאות עצמן במוקד סיוט. בלי עבודה, בלי כסף ובלי כבוד. ומכאן מתחילה לה עלילה חדשה אבל דומה לזו של אותה אישה טובה. כמו אלישיה, דיאן נמצאת כעת בנקודת שבר, שפל שמעולם לא צפתה. גם מאיה נמצאת במוקד של משבר, אבל אם חשבנו בהתחלה שיש פה עוד סיפור על מישהי שמתחילה כשכירה נידחת במשרד עורכי דין ומטפסת באמצעות שכל ותושייה - אז המקבילה של אלישיה היא דווקא לא מאיה. זו דיאן. אבל זוכרים מה אמרנו? דיאן לוקהארט היא אישה חזקה. ובדיוק כמו אלישיה, היא לא תיכנע לחיים עצמם והשטויות שלהם.
היוצרים רוברט ומישל קינג כתבו גם את "האישה הטובה", וזה ניכר. יש לנו סיפור על נשים שחוטפות מהחיים, ומישירות אליהם מבט. הדמיון לא מסתיים כאן - העריכה הקצבית, הפסקול, אפיון הדמויות - כל מה שהיה מוצלח שם, חוזר גם כאן. לפי הפרק הראשון, מדובר בעוד סדרה חכמה ומעניינת שאפשר לצלול אליה בנעימים. העלילה לא כולה דבש ושושנים, אבל זו לא סדרה מהסוג שמועך אותך, אלא מהסוג שכיף לראות. גם אם מדי פעם נצטרך לעשות זאת עם דמעות בעיניים. אם היא תמשיך להידמות לאמא שלה גם בפרקים הבאים, אז ליידיז - יש לנו מנצחת. In My Opinion.