שתף קטע נבחר

משלוח מבורגראנץ': "המבורגר וצ'יפס בריח דלק"

זוג שהזמין משלוח מהרשת טוען כי הגיע ספוג בדלק: "טעמתי וכמעט הקאתי. את המוקדן בשירות השליחויות זה הצחיק". בורגראנץ' מסרה: "אחד השליחים פעל באופן לא תקין ופגם בהעברת המשלוח ללקוח. הפסקנו את ההתקשרות עם חברת 'שיווקית משלוחים והפצה'". פניות ynet לחברת השליחויות נענו בטריקת טלפון. הלקוחות לא קיבלו עדיין פיצוי מהרשת

"המבורגר וצ'יפס ספוגים בדלק" - זה מה שבני זוג מהרצליה טוענים שהגיע לביתם בערב יום חמישי האחרון, אחרי שהזמינו משלוח מבורגראנץ', באמצעות חברת "שיווקית משלוחים והפצה". הם חוששים שדלק נשפך על המוצר או שהוא שהה בחלל סגור בנוכחות אדי דלק.

משלוח מבורגראנץ' בארומת דלק ()
משלוח מבורגראנץ' בארומת דלק
 

 

בסניף אמרו שיגיע שליח תוך 10 דקות - אך הוא מעולם לא הגיע

ההזמנה כללה 2 ארוחות המבורגר עם צ'יפס וקולה ו-2 מנות פוטטו צ'יפס, עליהן שילמו המתלוננים 132.8 שקל.

 

"כשהגיע המשלוח הרחנו ריח משונה מאוד שמגיע מהאוכל, והסתבר שהוא כולו ספוג בדלק", סיפרה האישה. "התקשרנו לבורגראנץ' שהבטיחו כי ישלחו שליח לאסוף את המשלוח ויזכו את האשראי, אך לא דובים ולא שליח. לאחר שעה התקשרנו למנהלת הסניף שסיננה את השיחה, ולאחר מכן לשירות הלקוחות שם צחקו לנו בפנים".

 

בן זוגה סיפר ל-ynet: "הזמנו משלוח מבורגראנץ'. היה לו ריח מאוד חזק של נפט או של דלק. טעמתי מהצ'יפס, שהיה ממוקם למעלה במארז, והכל היה ספוג בדלק או נפט. אני בטוח שזה לא סתם ריח, טעמתי - המוצר ספוג בדלק. היה לי רצון עז להקיא. למזלי לא הגעתי לשם.

 

"צלצלנו אליהם. את המוקדן בשירות המשלוחים זה הצחיק מאוד. הוא הפנה אותנו למנהלת הסניף שהתקשרה אחרי כמה דקות ושאלה אם אנחנו רוצים משלוח חלופי. אמרתי שלא, אנחנו לא רוצים משלוח ממישהו שלכאורה כמעט הרעיל אותנו, אנחנו רוצים זיכוי. היא אמרה שתשלח מישהו תוך 10 דקות. עברו שעתיים והיא לא שלחה אף אחד. במספר הטלפון שהיא חייגה ממנו לא עונים והמוקדן בשירות המשלוחים שם אותנו על המתנה ממושכת. פנינו למשרד הבריאות".

 

גם אחרי פניית ynet לא התקשרו מבורגראנץ'

מרשת בורגראנץ' נמסר בתגובה: "משלוח מסניף בורגראנץ בהרצליה יצא אל הלקוח על פי הנהלים ובאופן תקין. המשלוחים של הרשת כמו גם של עשרות מסעדות אחרות, מתבצעים באמצעות החברה החיצונית 'שיווקית משלוחים והפצה'. מתחקיר שערכנו מול החברה, אחד השליחים פעל באופן לא תקין ובכך פגם בהעברת המשלוח ללקוח. מדובר באירוע חריג וחמור והרשת הפסיקה הבוקר את ההתקשרות עם חברת 'שיווקית משלוחים והפצה'".

 

פניות ynet לחברת "שיווקית משלוחים והפצה" נענו בטריקת טלפון. הבעלים סירבו להגיב לכתבה.

 

אחרי פניית ynet לחברות, פנינו שוב לבני הזוג. הם סיפרו לנו שבחברת השליחויות יצרו עמם קשר: "הצענו שבמקום פיצוי - בורגראנץ' תתרום לילדים נזקקים. הבעלים של חברת השליחויות אמרה לנו שבשמחה תתרום ארוחות לילדים נזקקים במחיר עלות. אנחנו ממתינים לתגובת בורגראנץ' - עדיין לא שמענו מהרשת'".

 

בבורגראנץ' מסרו: "הרשת זיכתה את הלקוח ותפצה אותו באופן הולם".

 


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים