איקאה העולמית מתנצלת על עלון למגזר החרדי שלא הופיעו בו נשים
העלון פורסם על ידי איקאה ישראל והוצגו בו גברים וילדים בלבד. דוברת איקאה מסרה, כי הסניף הישראלי ניסה לפרסם לקבוצת צרכנים מסוימת ועשה טעות: "היינו מאוד ברורים בעניין, זה לא מה שהמותג איקאה מייצג"
הוניגמן חזרה להציג נשים בשלטי חוצות בירושלים
דוברת איקאה ג'וזפין טורל אמרה שהקטלוג "אינו משהו שעבר דרכנו" והוסיפה: "היינו מאוד ברורים בעניין. זה לא מה שהמותג איקאה מייצג".
טורל אמרה לסוכנות הידיעות השוודית TT שהסניף הישראלי שלה ניסה לפרסם לקבוצת צרכנים מסוימת ו"עשה טעות". בידיעה שפורסמה בסוכנות הידיעות AP נכתב כי האוכלוסיה החרדית מהווה 11% מאוכלוסיית ישראל.
בישראל יש מגוון פרסומים מדירי נשים הפונים למגזר החרדי. בין היתר זכורה המודעה של חברת תנובה שהציגה עולם שלם ללא נשים. גם קופת חולים כללית מפרסמת בסניפיה במגזר פרסומים הכוללים גברים בלבד. עניין הפרסום המדיר עורר סערה בירושלים כשפרסומים בעיר החלו להדיר נשים וכך היה גם בפרסומים על גבי אוטובוסים.
למרות שבחברה החרדית, גם גברים מחויבים לשמור על צניעות, נשים הן אלה שעצם המראה שלהן ולעתים אפילו איזכור שמן הפרטי - אסור בתקשורת ובפרסומים חרדיים מסוימים.
מאיקאה ישראל נמסר בתגובה: "קטלוג איקאה, המופץ בישראל בכ-1.7 מיליון עותקים, זהה לקטלוג בכל מדינות העולם. במסגרת פרסום מקומי, חילקה איקאה ישראל עלון למגזר החרדי המותאם לאורח החיים והמינהגים הנהוגים בו. אנו מבינים, כי יש מי שנפגע מהתמונות בעלון ואנו מצטערים על כך. בעתיד נוודא, שהפרסום יהיה נכון לכולם ויתחשב ברגשות כלל המגזרים, שהם לקוחותינו".