החבילה מאסוס לא הגיעה? אולי היא נגנבה
משאית של חברת epost נפרצה ולקוחות גילו שהחבילה שלהם אבדה. אחרים קיבלו הודעת סמס ובה עדכון על הגניבה. פנייה לשירות הלקוחות של קמעונאית האופנה הבריטית - תאפשר מתן החזר על האובדן
לקוחות של קמעונאית האונליין הבריטית, אסוס (ASOS), גילו כי החבילות שהזמינו - נגנבו. מסתבר שמישהו פרץ למשאית חברת המשלוחים epost, איתה עובדת אסוס, ולקח משם חבילות שהגיעו ארצה מאסוס ומאתרים אחרים.
אחת מהלקוחות העלתה את ההודעה שקיבלה על הגניבה, בקבוצת אסוס ישראל- Asos Israel. בתמונה נראה סטטוס החבילה - לפי העדכון האחרון - היא "אבדה". הלקוחה פנתה לחברת הבלדרות ושם נאמר לה שהחבילה נגנבה.
מדובר ב"חבילה מ-18 בפברואר, מלאה בבגדי הריון מהסייל שאזלו מהמלאי. נקודת חלוקה במודיעין. בדקו את סטטוס החבילות שלכם. בינתיים מאסוס אמרו לי שמבררים מול ups ויחזרו אליי", כתבה.
לקוחה אחרת כתבה: "גם החבילה שלי נגנבה.. קיבלתי סמס לפני שעתיים, לפיו היתה גניבה ב-26 בפברואר. אני ממליצה לשלוח הודעה לאסוס בפייסבוק, שירות לקוחות מעולה, עונים ממש מהר, הם כבר עכשיו שלחו לי את ההזמנה מחדש ללא חיוב חוזר".
מנכ"ל epost אמר ל-ynet שאכן פרצו לרכב של החברה: "הפריצה אירעה באמצע היום בלוד. לקחו חבילות של אסוס ושל לקוחות אחרים. מדובר בחבילות בודדות, 20 חבילות נגנבו. הגשנו תלונה במשטרה והודענו ללקוחות.
"עוד נגנבו: חבילות של לקוחות חברות קפה, מוצרים לסלולר. זה לא קורה הרבה, אבל זה קורה. היה לנו חשוב לעדכן את הלקוחות באונליין שיש תקלה ולפעול לקבלת הכסף בחזרה. כנראה שיש איזה גנב שמסתובב עכשיו עם ג'ינס קצר ונעלי אולסטאר".